Citat:
Ursprungligen postat av
Percy77
Jo det är det jag är rädd för, känns helt sjukt att det inte kommit på tal innan , att 5 år in i ett förhållande påstå att man vill ha ett öppet förhållande, känns som att du har rätt låter helt ologiskt i mina öron.
Känner med dig, hoppas det löser sig för dig!
Så långt in i förhållandet bör hon känna dig tillräckligt bra för att veta att det inte är på bordet. Såvida ni snackar om liknande grejer.
Tycker det låter som ett "mini" göra slut.
Som andra skrivit. Stå starkt i vad du vill. Finns mängder av kvinnor som vill starta familj så du är ju ett kap i många kvinnors ögon.
Du älskar henne nu, men den kärleken kanske egentligen är vad du ser hade kunnat blivit. Inte vad som är just nu.
Jag har faktiskt tagit till mig rådet att vi får hitta tillbaka till varandra.
Vad jag märkt är att om man är för bra i ett förhållande så blir partnern bekväm och då blir man dåligt behandlad ibland.
Kruxet är att hitta någon som inte blir sämre av att du är bra utan också själv blir bättre!
Så du ska ju hitta en kvinna som blir överlycklig av att du vill skaffa barn med just henne, inte nån sån här jävel, ursäkta språket, som föreslår öppet förhållande istället. Som du säger är det ju inte alls vad du vill eller tänkt.