• 7
  • 8
2024-05-05, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiflers-Mother
Skillnad på sexköp o sexköp.
Finns där du betalar en pingla som ligger på en 10a på skalan där du får jucka medans hon ligger och får ut några hollywood stön för att sedan upp med gylfen och smyga ut.

Finns där du betalar en svensk baserad pingla även där 10a på skalan men ni umgås, äter en middag dricker lite och sedan kryper ner i sängen, när du väl fått din utlösning ligger du kvar och myser och pratar om allt mellan himmel och jord o där faktiskt kvinnan även har en trevlig stund samtidigt som hon får betald. Jag menar alla jobb är ju inte trista?

Skillnad? första valet kanske kostar 2000/h medans svensken kostar närmare 4000/h
Värt pengarna...? Antagligen för dem som återkommer

Att hon har "en trevlig stund" :-) lol.

Jag kan säga så här. Jag jobbar inom ett yrke där jag jobbar med betalande klienter för en tjänst (helt laglig). Jag är mycket duktig på att fejka att jag har en rolig diskussion/tid men i realiteten så är det 100% jobb och när jag säger att jag måste "gå" för att jag har en annan klient är det naturligtvis inte så. Tiden de har betalat mig för är ju slut bara...
Citera
2024-07-23, 09:59
Medlem
RalfFarleys avatar
Jag började köpa trosor av en tjej som tredje gången jag var där frågade mig om jag var intresserad av något mer än att bara köpa hennes trosor.

Vilket jag var

Nu hade jag köpt sex många gånger innan av rent professionella horor så detta var ju inget nytt för mig.

Om detta var hennes första gång hon sålde sig vet jag inte.

Men hon kändes som en vanlig tjej, som hade några timmar utan sina två barn som var på dagis. Det var i denna barnlediga stund som hon hade tid för mig att komma hem till henne och se henne ta av sig sina trosor.

Hennes säng var inte bäddad så det kändes som att hon inte riktigt planerat att erbjuda mig denna extra tjänst.

Sexet var bra och hon var utstrålade en känsla av att behöva få lite kuk i vardagen.

Några frågor till mig ?
Citera
2024-07-23, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RalfFarley
Jag började köpa trosor av en tjej som tredje gången jag var där frågade mig om jag var intresserad av något mer än att bara köpa hennes trosor.

Vilket jag var

Nu hade jag köpt sex många gånger innan av rent professionella horor så detta var ju inget nytt för mig.

Men hon kändes som en vanlig tjej, som hade några timmar utan sina två barn som var på dagis. Det var i denna barnlediga stund som hon hade tid för mig att komma hem till henne och se henne ta av sig sina trosor.

Hennes säng var inte bäddad så det kändes som att hon inte riktigt planerat att erbjuda mig denna extra tjänst.

Sexet var bra och hon var utstrålade en känsla av att behöva få lite kuk i vardagen.

Några frågor till mig ?
Kvinnor är smartare än vad man tror. Allt var en akt. Det skulle se ut som om hon var spontan och längtade efter din kuk. Men det var icke första gången hon spelade denna pjäs. Men hon gjorde det väl.
Citera
2024-07-23, 13:39
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Kvinnor är smartare än vad man tror. Allt var en akt. Det skulle se ut som om hon var spontan och längtade efter din kuk. Men det var icke första gången hon spelade denna pjäs. Men hon gjorde det väl.

Ja det var nog så som du säger

Återkom till henne en gång till, men då var det inte samma spontana känsla.
Citera
2024-07-25, 03:57
Medlem
Kakmonstret44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillaratttrolla
Nu är jag varken 52, singel eller gubbvider.

Men tanken på en dryg, tjurig, fet och jobbig svensk tjej gör att man blir avständ direkt.

Har man pengar så är det väl klart att man spenderar det på den snyggaste (och ja, generellt sett är en 20-åring snyggare än en 40-åring)...?

Det är som alla tjänster. Jag köper väl den bästa massagen om jag har råd o.s.v. men har jag inte råd köper jag väl budgetvarianten.

Kul att du utgår från att svenska tjejer är feta, tjuriga och jobbiga! 🤣
Kan det inte vara så att du själv är dryg, fet, tjurig och jobbig och måste köpa sex för att få till det.
Jag är varken fet eller det övriga du nämnt och har inga som helst problem att få den man jag vill ha för en kväll utan att betala en krona och då är jag kräsen.
Citera
2024-07-25, 04:02
Medlem
Kakmonstret44s avatar
Citat:

Vilket jag var

Några frågor till mig ?

Då måste du ha större snoppis än en daggmask om det ska kännas något när du spänner på en 2 barns mamma, kanske en prinskorv 😃
Bör väl vara så att ska man nu köpa sex är det väl med någon som inte fött barn så det känns lite.
Dom flesta svenska män har miniatyr snoppar. 😆
Citera
2024-07-25, 10:36
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakmonstret44
Då måste du ha större snoppis än en daggmask om det ska kännas något när du spänner på en 2 barns mamma, kanske en prinskorv 😃
Bör väl vara så att ska man nu köpa sex är det väl med någon som inte fött barn så det känns lite.
Dom flesta svenska män har miniatyr snoppar. 😆

Ja förvisso.
Men till vardags knullade jag bara uppblåsbara dockor. Så en slapp tvåbarnsmamma var trängre än vilken d8cka som helst på den tiden.
Citera
2024-08-08, 04:46
Medlem
Kakmonstret44s avatar
Citat:
Ja förvisso.
Men till vardags knullade jag bara uppblåsbara dockor. Så en slapp tvåbarnsmamma var trängre än vilken d8cka som helst på den tiden.

Ja då förstår jag att det knep till lite extra om det för övrigt enbart varit knull med upplåstbara dockor.
Så ett riktigt kap det där 👌😋😂
Citera
2024-08-15, 12:14
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakmonstret44
Ja då förstår jag att det knep till lite extra om det för övrigt enbart varit knull med upplåstbara dockor.
Så ett riktigt kap det där 👌😋😂

Ja, det får man säga att det var ett kap.
Citera
2024-08-16, 21:55
Medlem
Bigfatandhappys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag tycker det blir lite mindre skönt om jag inte känner att tjejen är tänd på mig på riktigt. Hur ser du på den biten?

Precis....det är ju mer som att tjejen är mer tänd på dina pengar än på dig.....det är ju upphetsande...
Citera
2024-09-23, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strangegirl
Hobbyeskorter annonserar knappt på RS, för de träffar mest stammisar. Det finns bättre sidor för den som söker sådana arrangemang.

Vad skulle det kunna tänkas vara för sidor månntro..? Frågar givetvis åt en kompis.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in