• 1
  • 2
2023-04-13, 17:52
Medlem
KrossedOuts avatar
Saxat från Fb:
Några ord om Olle Jönsson; Jag gick ut i pausen å köpte kaffe till mig å dottern eftersom jag inte gillar O.J...han sjunger (typ) inne på planen å kommer fram till våra platser med micken i högsta hugg! Jag säger att han kan gå vidare eftersom jag inte gillar dansband! Då får jag höra hur ful han tycker jag är å att jag kan dra åt helvete! Sen går han in på plan å förnedrar mig. När han ska gå av planen får jag höra igen hur ful han tycker jag är! Jag kunde sagt mycket om vad jag tycker om honom men gjorde inte det. Mannen till min granne på bänken fick lugna ner honom! Min dotter tog bilden för jag var så jävla förbannad 🤬 Sådan är han tydligen...dansbandskungen!

Glömde ta sedvanliga bilden men IFK vann🐯🏐

Hade varit bra om någon som ser detta å hörde vad som hände hörde av sig till mig!

Vad tycker ni om Jönssons beteende här? Ovan att bli dissad?
Citera
2023-04-13, 17:59
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Saxat från Fb:
Några ord om Olle Jönsson; Jag gick ut i pausen å köpte kaffe till mig å dottern eftersom jag inte gillar O.J...han sjunger (typ) inne på planen å kommer fram till våra platser med micken i högsta hugg! Jag säger att han kan gå vidare eftersom jag inte gillar dansband! Då får jag höra hur ful han tycker jag är å att jag kan dra åt helvete! Sen går han in på plan å förnedrar mig. När han ska gå av planen får jag höra igen hur ful han tycker jag är! Jag kunde sagt mycket om vad jag tycker om honom men gjorde inte det. Mannen till min granne på bänken fick lugna ner honom! Min dotter tog bilden för jag var så jävla förbannad 🤬 Sådan är han tydligen...dansbandskungen!

Hade varit bra om någon som ser detta å hörde vad som hände hörde av sig till mig!

Vad ska man säga? Detta är endast hörsägen och skall givetvis tas med en stor nypa salt.
Jag har personligen pratat med OJ i telefon för många år sedan, jag hade då ingen aning om vem han var. Mycket trevlig i telefon!
Om han lackat ur på kvinnan så var det antingen befogat eller obefogat, jag var inte där så vet bara kvinnans (antagligen kossans) version.
Kanske hade OJ vaknat med grus i fittan?
Kan hända den bästa…
Citera
2023-04-13, 18:03
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Vad ska man säga? Detta är endast hörsägen och skall givetvis tas med en stor nypa salt.
Jag har personligen pratat med OJ i telefon för många år sedan, jag hade då ingen aning om vem han var. Mycket trevlig i telefon!
Om han lackat ur på kvinnan så var det antingen befogat eller obefogat, jag var inte där så vet bara kvinnans (antagligen kossans) version.
Kanske hade OJ vaknat med grus i fittan?
Kan hända den bästa…

Inte hörsägen, bekräftat från Kristianstad Handboll som ringt upp kvinnan och bett om ursäkt.
Citera
2023-04-13, 18:16
Medlem
Tror detta bara är påhitt, just grejen att börja kalla någon för ful känns mer som en grej man hittar på att någon har sagt än något man faktiskt skulle göra om man var upprörd.
Citera
2023-04-13, 18:56
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Inte hörsägen, bekräftat från Kristianstad Handboll som ringt upp kvinnan och bett om ursäkt.

Hur vet du att Kristanstad bollklubb ringt upp och bett om ursäkt?
Står ingenting om det i ts.
Papperskorgen nästa gissar jag…
Citera
2023-04-13, 19:15
Medlem
EvilElviss avatar
Finns det bild på kvinnan?
Citera
2023-04-13, 19:39
Medlem
Detta skulle man ju ha velat bevittna
Citera
2023-04-13, 19:53
Medlem
Låter som ganska typiskt beteende från en loser till man som upplever sig avvisad av en kvinna som han egentligen va intresserad av
Citera
2023-04-13, 19:56
Medlem
CehminCuks avatar
Hahah! Jag hoppas verkligen att detta finns på film!
Citera
2023-04-13, 19:57
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Saxat från Fb:

Så källan är den fula kvinnan som inte gillar dansband?
Citera
2023-04-13, 20:14
Medlem
Om det är sant så är det ju minst sagt lustigt att komma från OJ med tanke på hans eget utseende. Han är ju inte direkt söt själv, snubben ser ju ut som sju svåra. Dansbandsmusik är musik för mongon. En sak är väl måhända att dansa till eländet, om man nu gillar att dansa, men att hemmavid dra på Dansband och på riktigt tycka det är bra betyder att man är en mental dvärg med dålig smak.
Citera
2023-04-13, 20:27
Medlem
Facebacks avatar
Hon ska ha blivit kallad både ful och dum av OJ
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto