Citat:
Ursprungligen postat av
KrossedOut
Saxat från Fb:
Några ord om Olle Jönsson; Jag gick ut i pausen å köpte kaffe till mig å dottern eftersom jag inte gillar O.J...han sjunger (typ) inne på planen å kommer fram till våra platser med micken i högsta hugg! Jag säger att han kan gå vidare eftersom jag inte gillar dansband! Då får jag höra hur ful han tycker jag är å att jag kan dra åt helvete! Sen går han in på plan å förnedrar mig. När han ska gå av planen får jag höra igen hur ful han tycker jag är! Jag kunde sagt mycket om vad jag tycker om honom men gjorde inte det. Mannen till min granne på bänken fick lugna ner honom! Min dotter tog bilden för jag var så jävla förbannad 🤬 Sådan är han tydligen...dansbandskungen!
Glömde ta sedvanliga bilden men IFK vann🐯🏐
Hade varit bra om någon som ser detta å hörde vad som hände hörde av sig till mig!
Vad tycker ni om Jönssons beteende här? Ovan att bli dissad?
Vad ska man säga? Detta är endast hörsägen och skall givetvis tas med en stor nypa salt.
Jag har personligen pratat med OJ i telefon för många år sedan, jag hade då ingen aning om vem han var. Mycket trevlig i telefon!
Om han lackat ur på kvinnan så var det antingen befogat eller obefogat, jag var inte där så vet bara kvinnans (antagligen kossans) version.
Kanske hade OJ vaknat med grus i fittan?
Kan hända den bästa…