Stackars flicka, ännu en tjej som fått sitt liv förstört nu.. antar inga vittnen eller signalement som vanligt ? Mycket skit som händer där runtom mobilia på mörka kvällar.
En tonårsflicka misstänks ha blivit utsatt för en grov våldtäkt i Malmö. Under måndagskvällen spärrades ett område i Heleneholm i Malmö av och polisen uppgav inledningsvis att ett misstänkt sexualbrott utreddes.
Citat:
Enligt polisens presstalesperson Nils Norling är den utsatta flickan över 15 år men under 18.
Så jävla tragiskt att sånt här håller på att bli vardagsmat.
Vad är oddsen att våldtäktsmannen åker fast? Där finns väl inga övervakningskameror heller? Fast det var ju nära Elgiganten?
Stackars flicka,att behöva avsluta sitt påsklov på det sättet! Fy fan!
20.42 är väl när larmet kom in antar jag, enligt google så stänger El giganter kl 20 på vardagar och 17 på helger och de kanske även stängde 17 igår när det var röd dag. Så då är frågan varför man som ensam tjej befinner sig där, är det möjligtvis en väg som en del tar hem?
Och, jajajaj, jag vet att man som ung tjej ska kunna röra sig var som helst endast iförd stringtrosor vilken tid på dygnet som helst så bespara mig de kommentarerna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!