2023-04-10, 00:36
Avstängd
Sagodjurs avatar
Nästan alla trådar om killar som har tjejproblem består av massa irrelevant trams typ "jag är för fet" "jag är för ful" "man måste ha pengar" "bara bad boys får tjejer" "jag har för liten kuk" "man måste vara vältränad" "invandrare tar alla tjejer" osv.

Men detta är ju inte sant i något land på jordklotet, överallt så dräller det ju av killar och tjejer som lever i parrelationer där ingenting av detta har någon som helst betydelse.

Varför kan inte alla dessa killar öppna ögonen? Det är ju knappast konstruktivt att haka upp sig på massa fantasier som inte har med verkligheten att göra.
Citera
2023-04-10, 00:43
Medlem
franges avatar
Så vilket menar du är verkligheten, då?
Citera
2023-04-10, 00:50
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Sociala medier och överbefolkning. Allt är som serverat för att få psykiska problem. Men eftersom vi är intelligenta så kan jag tycka att männen borde vakna och använda hjärnkapaciteten. De har överlevt i tusen generationer och jag är helt säker på att de inte var rika eller särskilt snygga.

De som klagar har inga allvarliga sjukdomar och de tillhör inte minoriteten som är paralyserade eller är så fula att inte plastikoperationer skulle göra skillnad. Jävla kärringar.
Citera
Avstängd
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Så vilket menar du är verkligheten, då?

Verkligheten är som den skildras i dokusåpan Ullared.

Där ser vi hur vanliga svenssons ser ut när dom är på semester, dom är alldagliga, dom har kulmage eller begynnande flint, dom går klädda i en uttvättad pikétröja med cargo-shorts.

Dom sitter i sportbaren och dricker en öl medans kärringen shoppar eller också handlar dom själva och letar efter avdelningen med fiskespön.

Dom är inte yrkeskriminella. Dom är inte miljonärer. Dom är inga fotomodeller med 8 procent bodyfat.

Men dom har alla kvinnor.
Citera
Medlem
Nickeess avatar
Ska man ignorera feedback från verkligheten?
Citera
2023-04-10, 00:52
Medlem
För att de är ateister? Ej ovanligt att människor som misslyckas skapa långvariga förhållanden som äktenskap börjar hitta på en massa bortförklaringar för sin dekadens.
Citera
2023-04-10, 00:52
Medlem
Vilken tur för dig då. Varför bryr du dig om andra om du själv inte har några problem?
Citera
2023-04-10, 00:53
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickees
Ska man ignorera feedback från verkligheten?
Vilka är verkligheten, Hollywood, bloggare och uppmärksamhetshoror?
Citera
2023-04-10, 00:53
Avstängd
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2PistolerIMinBil
Vilken tur för dig då. Varför bryr du dig om andra om du själv inte har några problem?

Du menar att det är fel att bry sig om andra? Du var mig en lustig typ.
Citera
2023-04-10, 00:54
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
För att de är ateister? Ej ovanligt att människor som misslyckas skapa långvariga förhållanden som äktenskap börjar hitta på en massa bortförklaringar för sin dekadens.
Religiösa är otacksamma fårskallar som inte tror på det de ser.
Citera
2023-04-10, 00:59
Medlem
F.Hansens avatar
De får inte tjejjer för att de tydligen tycker det är bättre att förklara varför det inte går om och om igen.
Det räcker med att förklara det en gång i livet.
Sen acceptera att du är en fet loser.
Och gör en massa saker för att faktiskt utveckla dig till något tjejjer vill ha.

Men det är jobbigt, att ge upp är inte jobbigt och om man skyller ifrån sig behöver man inte ta ansvar för sin situation.

Så dessa losers kan dra åt helvete! De vill inte ens helt ärligt lösa sina problem.
Citera
2023-04-10, 01:01
Medlem
Det finns tusen sätt att göra sig attraktiv på men somliga låser sig vid den grej som de tror står i vägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in