Citat:
Ursprungligen postat av
NitzerAc3
Tyvärr för dig är staten mer attraktiv "som man" än dig för alla dessa kvinnor, som hellre lever singel än med dig. De verkar gilla staten/skatter lika mycket som dig. Antar att du är en liten rädd betacuck, som utan att kunna suga statens kuk, skulle känna rädsla att leva utan skyddsnätet.
Nu ska vi inte gå offtopic, men jag vill inte leva i ett land utan exempelvis fri sjukvård, fri skolgång, utan fungerande kollektivtrafik, utan vägar/gator som staten har råd att ta hand om, utan korruption hos polis eller domare etc. Sverige är kanske tråkigt och byråkratiskt men det fungerar! Drar vi ner på invandringen blir vi av med brott också, då finns det inget land som ens kommer nära oss. Här har man det bra och vi får inte de klyftor som USA har exempelvis.
Sedan finns det många människor här jag inte gillar, men så är det. Man kan inte få allt.
Klart jag skulle kunna hitta en tjej utomlands, men tänk dig att leva i USA om du inte är multimiljonär, vilket helvete det måste vara. Jag vill ha en tjej, men inte anpassa hela livet efter det, och jag tycker inte man är berättigad eller bortskämd genom att "kräva" att det inte ska vara OMÖJLIGT att leva i ett vanligt, normalt förhållande i Sverige, där man inte byter partner som underkläder. Som mina föräldrar har det, det är inte perfekt, säkert ofta tråkigt men det är exakt vad som passar mig.