2024-03-23, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Låter som att hon haft några ligg som varit mindre bra bara. Alla förstår ju att hon säger så för att provocera.
Varför då? Bara för att vissa blir provocerade är det inte meningen att provocera. Men jag håller med henne.
Citera
2024-03-23, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag har fick veta för ett antal år sen att kvinnor onanerar mycket! Det förvånade mig också då så jag har fortsatt kolla upp det när tillfälle getts utan att det blir wierd (alltså i samtal med med partners, KKs, tjejkompisar osv) och det verkar stämma. Tydligen hade jag bara fördomar om tjejers sexualitet eftersom det inte är så out there som vårt runkande, men brudar onanerar konstant!
Det stämmer
Citera
2024-03-23, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgyptiskKatt
Det stämmer
Oh wow jag skrev det där för ett år sen. Inte vågat lyfta ämnet med systrarna!
Citera
2024-03-23, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Oh wow jag skrev det där för ett år sen. Inte vågat lyfta ämnet med systrarna!
Ja men det är sant. Alltså sex är inte lika bra som att fixa det själv för oss tjejer. Tyvärr har en del svårt att acceptera det faktum
Citera
2024-05-03, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Sexualiteten är ju en drivkraft som ämnar resultera i avkomma och är ju i normala fall orienterad kring attraktion av det motsatta könet.

Om jag utgår ifrån mig själv så upplever jag rent fysiskt skönare stimulans vid sex med en kvinnas kropp, och en viktig aspekt är den mentala delen. Tänder man på att utöva dominans och får uppleva hur en undergiven kvinna låter sig bli dominerad av en så är det så klart oerhört upphetsande och något man bara kan uppleva till hundra procent vid sex med en annan människa.

Solo så kan man i bästa fall komma nära den fysiska stimulansen med diverse sexleksaker och med virtuell verklighet kan man väl simulera dynamiken och samspelet med en partner ganska bra.

Min tes är att man dock aldrig kan överträffa den äkta varan. Om man tycker att onani överträffar sex så är min enda tänkbara förklaring att personen ifråga aldrig kan ha haft särskilt bra sex.

Osäkerhet och låg självkänsla, rädsla att underprestera eller andra hämmande problem kan nog göra att många för enkelhetens skull skiter i sex och gör det enkelt för sig och nöjer sig med onani.

Det får man så klart göra men om man påstår att det skulle vara bättre än sex så låter det lite som att man försöker övertyga sig själv att man minsann inte går miste om något. Vilket jag alltså menar att man visst gör, om man inte är hämmad eller har väldigt begränsade/dåliga erfarenheter.
Fast nu är ju du inte kvinna, så då kanske det blir en orättvis jämförelse? Många kvinnor upplever inte alls att de blir tillräckligt stimulerande i könsorganet för att kunna komma vid sex.

Många män är dåliga på sex, det stämmer bra. Men det verkar som att du inte pratar om det rent sexuella här, alltså vad man känner i könsorganet, utan annat närhet, beröring, kyssar osv. Tja, även det är många män dåliga på!

finns det män som är bra i sängen? Ja visst. Har jag haft bra sex? Jepp, med några st. Betyder det att det överträffar onani för mig? Nej fortfarande inte.

Kommer jag varje gång vid sex? Absolut inte! Kommer jag varje gång när jag fixar det själv? Jag uppnår orgasm alla gånger.
Citera
2024-05-07, 16:57
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al-Kebab
Fast nu är ju du inte kvinna, så då kanske det blir en orättvis jämförelse? Många kvinnor upplever inte alls att de blir tillräckligt stimulerande i könsorganet för att kunna komma vid sex.

Många män är dåliga på sex, det stämmer bra. Men det verkar som att du inte pratar om det rent sexuella här, alltså vad man känner i könsorganet, utan annat närhet, beröring, kyssar osv. Tja, även det är många män dåliga på!

finns det män som är bra i sängen? Ja visst. Har jag haft bra sex? Jepp, med några st. Betyder det att det överträffar onani för mig? Nej fortfarande inte.

Kommer jag varje gång vid sex? Absolut inte! Kommer jag varje gång när jag fixar det själv? Jag uppnår orgasm alla gånger.

Och jag kan komma på tio sekunder om jag onanerar. Är det bättre än bra sex? Knappast!
Att du ens har den måttstocken... Du gräver dig bara djupare ner.

Jag säger ju att många män är dåliga i sängen, och att många kvinnor (de som anser att onani är bättre än sex) upplever det. Men min poäng är att det FINNS bra älskare och har man bra sex (oavsett kön) så är det bättre än bra onani.

Jag vet tjejer som kan komma snabbt med sina vibratorer osv men ett riktigt O-face där hela kroppen skakar och ögonen rullar bak får man inte av nån elektronisk pryl. Åtminstone inte enbart av en elektronisk pryl. Sen kan du tro och tycka vad du vill.

Sen utesluter ju inte det ena det andra. Ha en onanisession med/mot sin älskare är många kvinnor som gillar. Är inte det bättre än att ligga ensam och pilla?

Ha så kul med dina leksaker. Ledsen att du inte haffat bättre partners.
Senast redigerad av theshade 2024-05-07 kl. 17:02.
Citera
2024-05-13, 02:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Och jag kan komma på tio sekunder om jag onanerar. Är det bättre än bra sex? Knappast!
Att du ens har den måttstocken... Du gräver dig bara djupare ner.

Jag säger ju att många män är dåliga i sängen, och att många kvinnor (de som anser att onani är bättre än sex) upplever det. Men min poäng är att det FINNS bra älskare och har man bra sex (oavsett kön) så är det bättre än bra onani.

Jag vet tjejer som kan komma snabbt med sina vibratorer osv men ett riktigt O-face där hela kroppen skakar och ögonen rullar bak får man inte av nån elektronisk pryl. Åtminstone inte enbart av en elektronisk pryl. Sen kan du tro och tycka vad du vill.

Sen utesluter ju inte det ena det andra. Ha en onanisession med/mot sin älskare är många kvinnor som gillar. Är inte det bättre än att ligga ensam och pilla?

Ha så kul med dina leksaker. Ledsen att du inte haffat bättre partners.
Eller så har man visst haft bra sex med några, men föredrar ändå att ha sex med sig själv!

Och jo det är precis vad man åstadkommer med en elektronisk pryl!

Jag har ingen älskare, och har definitivt inget emot att vara ensam. Man måste definitivt inte ha sex tillsammans med någon annan än sig själv.
Citera
2024-05-13, 12:49
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al-Kebab
Eller så har man visst haft bra sex med några, men föredrar ändå att ha sex med sig själv!

Och jo det är precis vad man åstadkommer med en elektronisk pryl!

Jag har ingen älskare, och har definitivt inget emot att vara ensam. Man måste definitivt inte ha sex tillsammans med någon annan än sig själv.

Man måste ingenting och det har jag heller aldrig sagt.

Visst kan det vara nice att onanera själv men att faktiskt vara med någon och göra det man fantiserar om är per definition bättre eftersom det sker i verkligheten och inte i ens fantasi.
Sen kan du ha vilka leksaker du vill, samtidigt. Det finns liksom bara positiva saker med att ha en bra älskare med i det hela. Det kommer du aldrig runt, vad du än säger.

Undantaget är väl om man tänder på möbler eller byggnader osv som ett litet fåtal gör. En älskare kan inte ersätta Eiffeltornet om det är den man tänder på.
För de allra flesta så är mänsklig kontakt vad man föredrar framför torn av stål dock.
Senast redigerad av theshade 2024-05-13 kl. 12:51.
Citera
2024-09-04, 18:31
Medlem
Jag tror att Bianca fantiserar om män.
Citera
2024-09-16, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akindfriend
Jag tror att Bianca fantiserar om män.
Kvinnor brukar inte göra det
Citera