2023-04-09, 21:11
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Om jag hade sett ut som Bianca hade jag också helst haft sex med mig själv.

Smaken är som baken.
Citera
2023-04-09, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Bianca Ingrosso talar ut i Amelia om att hon hellre onanerar än ligger med en man, alla tjejer vet om det…
De flesta kvinnor är vad jag förstår ganska måttfulla kring denna aktivitet, de som är drivna i det brukar även vara glada för kuken.
Vad tror Flashback? Är det vanligt att tjejer/kvinnor hellre polerar bäret än genomför samlag?
Jag har fick veta för ett antal år sen att kvinnor onanerar mycket! Det förvånade mig också då så jag har fortsatt kolla upp det när tillfälle getts utan att det blir wierd (alltså i samtal med med partners, KKs, tjejkompisar osv) och det verkar stämma. Tydligen hade jag bara fördomar om tjejers sexualitet eftersom det inte är så out there som vårt runkande, men brudar onanerar konstant!
Citera
2023-04-09, 21:21
Medlem
Har sagt det många gånger förr, men kvinnor gillar inte sex på samma sätt som män.
Män skulle kunna komma på 30 sek och vara skitnöjda.
En kvinna kan bli knullad av 100 män i tusen olika ställningar men hon skulle ändå inte komma.

Bara googla så ser ni att det bara är typ 20% eller nåt av kvinnor som får orgasm vid samlag.
De flesta får orgasm när dom onnanerar men faktiskt lycks en del inte ens då.

Samtidigt har dom mage att skylla att dom inte kan få orgasm för att män är dåliga i sängen.
Citera
2023-04-09, 21:29
Medlem
PerniWhas avatar
Är nog inne på Biacas linje, det skänker betydligt mer tillfredställelse att "pilla" på sig själv än att någon som tror sig veta rotar omkring.
En schysst "face sitting" slår dock det mests.
Citera
2023-04-09, 21:47
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Är nog inne på Biacas linje, det skänker betydligt mer tillfredställelse att "pilla" på sig själv än att någon som tror sig veta rotar omkring.
En schysst "face sitting" slår dock det mests.

Du menar när en man sitter på ditt ansikte?
Citera
2023-04-09, 22:18
Medlem
hmm, är det inte så att överanvändning av dessa vibrerande "leksaker" leder till mindre känslighet, vilket leder till svårare att få komma utan en massa batteridrivna verktyg i förlängningen.. lite motsvarigheten till tjackballe hos männen.. lol
Citera
2023-04-09, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
De tycker små plast vibratorer på el är bättre än riktiga män... Tveksamt, lär bara va att de inte lyckats attrahera en man som är bra i sängen.

Det ena utesluter inte det andra.
Sex med leksaker tillsammans med någon är kul.

Vad Bianca sysslar med är hennes smak, hon ingår inte i min smak iallafall.
Citera
2023-04-09, 22:51
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Du menar när en man sitter på ditt ansikte?
Nej nej, jag tänker mer på att jag sätter mig och njuter av tungan som vispar runt.
Citera
2023-04-09, 23:09
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Bianca Ingrosso talar ut i Amelia om att hon hellre onanerar än ligger med en man, alla tjejer vet om det…
De flesta kvinnor är vad jag förstår ganska måttfulla kring denna aktivitet, de som är drivna i det brukar även vara glada för kuken.
Vad tror Flashback? Är det vanligt att tjejer/kvinnor hellre polerar bäret än genomför samlag?

Beror väl på lite olika saker, tex om man har en partner man har bra sex med och kan prata om hur man vill ha det? Om man lättare får orgasm när man onanerar än när man har sex med en man? Och om man vill ha en snabb väg till orgasm eller om man vill ha längre stunds njutning?

Tror inte att majoriteten av kvinnor hellre onanerar själv än att ha sex med en man, såvida dom har en man som dom har bra sex med. Men om sexet är sådär, om orgasmen uteblir eller om man inte har en stadig sexpartner så ser jag inget konstigt i att man löser sitt behov själv.
Citera
2023-04-09, 23:11
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NitzerAc3
hmm, är det inte så att överanvändning av dessa vibrerande "leksaker" leder till mindre känslighet, vilket leder till svårare att få komma utan en massa batteridrivna verktyg i förlängningen.. lite motsvarigheten till tjackballe hos männen.. lol

Kan ju också vara att svårigheten att få orgasm gör att man köper sig en sån leksak för att lättare få orgasm?
Behöver ju inte vara ett överdrivet användande som gör att man blir mindre känslig, kan lika gärna vara oförmåga att få orgasm som gör att man tar till hjälpmedel av olika slag?
Citera
2023-04-10, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag har fick veta för ett antal år sen att kvinnor onanerar mycket! Det förvånade mig också då så jag har fortsatt kolla upp det när tillfälle getts utan att det blir wierd (alltså i samtal med med partners, KKs, tjejkompisar osv) och det verkar stämma. Tydligen hade jag bara fördomar om tjejers sexualitet eftersom det inte är så out there som vårt runkande, men brudar onanerar konstant!

5% of women ages 25-29 engage in solo sessions more than 4 times a week, while 20.1% of men do.

20% var lågt för männen. Hade gissat på 70 eller 80.

Men att män onanerar mer råder det inget tvivel om.

https://www.womenshealthmag.com/sex-...rbation-study/
Citera
2023-04-10, 00:34
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jguendorbuln
Hur var det nu med källor?...

Generellt tror jag att män är rätt dåliga på sex. Precis som att de flesta rent generellt är dåliga på det mesta. Att kvinnor dessutom drar sig till män som ser dem som runkpapper, gör ju inte förutsättningarna bättre för att de ska bli tillfredställda.

Vilka "män" pratar du om?
Unga oerfarna som bara älskar sig själva och knullar runt för att få spruta?
Eller äldre som vet vad en kvinna vill ha och vet hur man tillfredsställer fullt ut?

Felet är att att tjejerna läser sån skit som Amelia och liknande lektyr och får en skev bild om partnerskapet. Alla kan ju inte lyckas och finna den rätte på första träffen så det behövs ju lite erfarenhet från båda könen, men att knulla runt och utforska är kanske inte den rätta metoden för alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in