Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-09, 19:19
Medlem
NiccoJs avatar
Bianca Ingrosso talar ut i Amelia om att hon hellre onanerar än ligger med en man, alla tjejer vet om det…
De flesta kvinnor är vad jag förstår ganska måttfulla kring denna aktivitet, de som är drivna i det brukar även vara glada för kuken.
Vad tror Flashback? Är det vanligt att tjejer/kvinnor hellre polerar bäret än genomför samlag?
Citera
2023-04-09, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Bianca Ingrosso talar ut i Amelia om att hon hellre onanerar än ligger med en man, alla tjejer vet om det…
De flesta kvinnor är vad jag förstår ganska måttfulla kring denna aktivitet, de som är drivna i det brukar även vara glada för kuken.
Vad tror Flashback? Är det vanligt att tjejer/kvinnor hellre polerar bäret än genomför samlag?
Hur var det nu med källor?...

Generellt tror jag att män är rätt dåliga på sex. Precis som att de flesta rent generellt är dåliga på det mesta. Att kvinnor dessutom drar sig till män som ser dem som runkpapper, gör ju inte förutsättningarna bättre för att de ska bli tillfredställda.
Citera
2023-04-09, 19:45
Medlem
Casual-Cultures avatar
Den stora frågan är ju vem hon fantiserar om
Citera
2023-04-09, 19:53
Medlem
Man har ju hellre sex själv om man vet att sex tillsammans med någon kommer bli kasst. Tjejer brukar kunna vara mer återhållsam än killar med vem man väljer att ligga. Då är det ganska givet att man hellre har sex med sig själv än att ha det med nån annan, såvida killen inte är ett kap. Det ger ju mer att ha sex med sig själv än att ha sex med nån kille där sexet blir uselt.
Senast redigerad av treplustreblirsex 2023-04-09 kl. 19:55.
Citera
2023-04-09, 19:55
Medlem
Silltunnas avatar
Om jag hade sett ut som Bianca hade jag också helst haft sex med mig själv.
Citera
2023-04-09, 20:01
Medlem
styckets avatar
De tycker små plast vibratorer på el är bättre än riktiga män... Tveksamt, lär bara va att de inte lyckats attrahera en man som är bra i sängen.
Citera
2023-04-09, 20:01
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Den stora frågan är ju vem hon fantiserar om
Tydligen fantiserar inte ens vissa kvinnor när de använder sig av vibratorer osådär.
Citera
2023-04-09, 20:14
Medlem
SnutteFia03s avatar
Låter som att hon haft några ligg som varit mindre bra bara. Alla förstår ju att hon säger så för att provocera.
Citera
2023-04-09, 20:21
Medlem
WoodyLongschlongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jguendorbuln
Hur var det nu med källor?...

Generellt tror jag att män är rätt dåliga på sex. Precis som att de flesta rent generellt är dåliga på det mesta. Att kvinnor dessutom drar sig till män som ser dem som runkpapper, gör ju inte förutsättningarna bättre för att de ska bli tillfredställda.

Generellt tror jag att det är kvinnorna som har för höga förhoppningar på oss män när det gäller sex. 8 av 10 kvinnor ligger som döda sillar i sängen och förväntar sig underverk, fan, släpp loss lite kvinnor!
Citera
2023-04-09, 20:33
Medlem
Männen i hennes åldersgrupp är nog generellt usla i ”sängen”. Egoism och självgodhet ställer till det. Att hon tycker sex med sig själv är bättre, säger väl allt om hennes erfarenhet av dessa pojkar.
Citera
2023-04-09, 20:57
Avstängd
Det här är uppenbart PR för sexleksaker och ingenting annat. För er som inte begriper hur PR fungerar så ska ni se en dokumentärserie som heter Cetury of the Self som handlar om förgrundsgestalten inom PR Edward Berneys. En huvudregel är att PR inte säljer en produkt - utan kultur och beteenden.

Ett exempel som tas upp är hur Bernays jobbar åt en pianotillverkare. Men han gör inte reklam för pianon - utan via teve planterar han idén i det amerikanska folket att en medelklassfamilj ska ha ett "musikrum" i sin villa. Givetvis ökar detta pianoförsäljningen då de flesta upptäcker att de nog behöver ett piano till sitt musikrum.

Det här promotandet av onani är inte Bainca ensam om utan även hennes bror har gjort PR för detta. Det handlar om att skapa "acceptans" och att normalisera beteendet. För den som lyssnar på reklamradio och andra lågkulturella idiotformer av populärkultur känner nog igen hur det skämtas kring sexleksaker och onani. Syftet är att normalisera detta beteende. Av flera olika skäl - men ett av dem är att sälja sexleksaker. Expressen kör även mycket på detta tema just nu. Liksom att de mer eller mindre explicit uppmanar kvinnor att skilja sig från sina män och istället ha sexuella relationer med yngre män, som underförstått är negrer. Mycket reklam är uppbyggd kring sådana idéer också. Den som missar det är nog inte så uppmärksamma.
Citera
2023-04-09, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WoodyLongschlong
Generellt tror jag att det är kvinnorna som har för höga förhoppningar på oss män när det gäller sex. 8 av 10 kvinnor ligger som döda sillar i sängen och förväntar sig underverk, fan, släpp loss lite kvinnor!
Kvinnor är av naturen väldigt känsliga och osäkra av sig, och jag tror det handlar mycket om hur mannen beter sig också. Som konservativ, så är jag av uppfattningen att det mesta är mannens ansvar, även om det kan bli lite övermäktigt ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in