• 1
  • 2
2023-04-08, 19:14
Medlem
I Anna Björklunds och Isabella Löwengrips senaste podd, berättade Anna om två olika vänsterjournalister (kvinnor) som i domstol blivit av med vårdnaden av sina barn senaste veckorna.
https://poddtoppen.se/podcast/166886...-till-framgang Ungefär 45 min in i podden.

Detta är kända kulturskribenter som kritiserat Anna för att vara en bakåtsträvare för att hon tar hand om sin familj på ett feminint sätt; bakar bröd, städar, gör allmänt trevligt. Medan kulturjournalisterna som kritiserar henne - och alla OSS TILL HÖGER - har lommat hem från rättegångarna där de förlorat rätten till SINA BARN. Och öppnat en BIB igen.

JAG HATAR ALLA VÄNSTERJOURNLISTER. Förstört vårt land, hånat alla oss som varnat för samhällsutvecklingen - och så visar det sig att de är svårt nedgångna människor, misshandlare, missbrukare med mera. Och dessa ska vi förväntas lyssna till, förhålla oss till, i deras kritik mot oss.

FY FAN. De två dömda vänsterpacken jobbar på två framstående tidningar och namnen ska fram.

Kommunistjournlisterna (inklusive deras sojamän) är dömda för:
-Fysiskt och psykisk misshandel mot barn
-Försummelse i att ge mat, ha rutiner mm
-Svårt missbruksproblem som gör att kvinnan i ena familjen inte kan ha barnen

Kom igen nu Flashback Detectives:

Dömd vänsterjournalist 1: Har en stor "plattform" i en av våra stora tidningar. Klagat på Anna B för att hon lagar mat åt sina barn. Att barnen inte är insatta på dagis då de är typ ett halvår gamla. Gissar att det är en podd på AB eller EXP Anna hänvisar till, då Anna nämner ansvarig utgivare mm.

Dömd vänsterjournalist 2: Jobbar på en stor morgontidning (dvs DN, SvD eller GP). Hon skriver i tidningen, det framkom framkom tydligt i Annas podd. Kopplade Annas hemmafrulivsstil till Trump mm.

De här vänsterjävlarna är så högljudda och agerar som Guds högra hand - medan de i privatlivet blir av med VÅRDNADEN av sin EGNA BARN, pga misshandel med mera!

Namnen måste fram. FUP:arna ska fram också. Vi ska få veta hur dessa goda människor beter sig hemma, mot sina barn. FY FAN!!
Senast redigerad av Norrlandssommar 2023-04-08 kl. 19:23.
Citera
2023-04-08, 19:23
Medlem
Förskola finns inte före ett års ålder. Och Trump bor i USA.

Handlar detta om Sverige eller USA?
Citera
2023-04-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipmonk
Förskola finns inte före ett års ålder. Och Trump bor i USA.

Handlar detta om Sverige eller USA?

Exakt.
Som Anna sa: "Mitt minsta barn var liksom 6 månader.. "

DN är ju helt fixerade vid Trump ett tag. Nu är det väl bara trötta gubben Wolfgangbang på Aftonbladet som ännu hetsar upp sig?
Senast redigerad av Norrlandssommar 2023-04-08 kl. 19:33.
Citera
2023-04-08, 19:43
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
JAG HATAR ALLA VÄNSTERJOURNLISTER. Förstört vårt land, hånat alla oss som varnat för samhällsutvecklingen - och så visar det sig att de är svårt nedgångna människor, misshandlare, missbrukare med mera. Och dessa ska vi förväntas lyssna till, förhålla oss till, i deras kritik mot oss.
Nu tar du ju i - det rör sig om TVÅ personer.
Det finns ingen anledning att betvivla att lika många svin finns på högersidan.
Samnytt, NMR, Sweb-tv etc, där finns en massa löskert folk.
Nä vänster eller höger spelar ingen roll i detta fall.
Men det är ju bra att det uppmärksammas även om uppmärksamheten kommer från en jävig källa och gör att man får avvakta och se.
FUP och dom skall ju fram, det håller jag med om.
Citera
2023-04-08, 19:44
Medlem
Jag har fått en DM på den ena av journalisterna, och namnet stämmer med en av de två jag misstänkte.
Citera
2023-04-08, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Nu tar du ju i - det rör sig om TVÅ personer.
Det finns ingen anledning att betvivla att lika många svin finns på högersidan.
Samnytt, NMR, Sweb-tv etc, där finns en massa löskert folk.
Nä vänster eller höger spelar ingen roll i detta fall.
Men det är ju bra att det uppmärksammas även om uppmärksamheten kommer från en jävig källa och gör att man får avvakta och se.
FUP och dom skall ju fram, det håller jag med om.

Absolut, finns svin överallt. Men nu bekräftade Anna Björklund i podden att det rörde sig om två vänsterkulturkvinnor (och även den enes man, som blivit av med familjens vårdnad om barnen).

Jag tänkte först alla de kända vänsterkvinnorna som skriker högst. Fått ett namn i DM som jag anande kunde vara en av dem. Om det är så, är det verkligen ingen högoddsare: Super"förnäm", skrikande, rökande, vindrickande. En sådan vi vanliga ska hunsas av, och lära oss veta att vi är löss.
Citera
2023-04-08, 19:53
Medlem
Den ena är antagligen Maria Montelius. Skriver på Expressen kultur.
Citera
2023-04-08, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katjuscha
Den ena är antagligen Maria Montelius. Skriver på Expressen kultur.

Martina Montelius är väl nära pensionen? Har hon verkligen barn under 18 som måste omhändertas? Men vad gäller hatet mot Anna ligger Kristina Lugns avkomma 10 i topp. Komplett galna verkar både mor och dotter vara.

Kan iofs förstå henne Montelius: Att ha Lugn till mor måste nog ha varit allt annat är lugnt och omsorgsfullt. Tänk att ha en mamma som bakar varmt bröd på morgonen, istället för att supa på Svenska Akademien var dag.
Senast redigerad av Norrlandssommar 2023-04-08 kl. 20:03.
Citera
2023-04-08, 20:36
Medlem
Efter ÅR att ha blivit kallad rasist-nazist-fascist av dessa "HÖGTSTÅENDE" vänsterindivider som inte klarar av att sköta sin egen hygien, än mindre SINA EGNA BARN:
Namnen på dessa skrikvänsterjournalister ska FRAM. Enligt domstolen:

-BARNMISSHANDEL: fysiskt som psykisk. Med mera.

En av vänsterjournalisterna OCH hennes man har åkt dit. Lika sjuk han, med andra ord.
Och de är människor som skriver så som att vi ska förväntas LYSSNA PÅ DEM OCH DERAS KLOKA ORD.

Fattar ni hur sjuka många journalister är? Totala galningar och missbrukare. Tas även upp i podden, som nämns i trådens första inlägg.
Senast redigerad av Norrlandssommar 2023-04-08 kl. 20:43.
Citera
2023-04-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Martina Montelius är väl nära pensionen? Har hon verkligen barn under 18 som måste omhändertas? Men vad gäller hatet mot Anna ligger Kristina Lugns avkomma 10 i topp. Komplett galna verkar både mor och dotter vara.

Kan iofs förstå henne Montelius: Att ha Lugn till mor måste nog ha varit allt annat är lugnt och omsorgsfullt. Tänk att ha en mamma som bakar varmt bröd på morgonen, istället för att supa på Svenska Akademien var dag.

(FB) Känd författares man åtalas för våld mot barn (januari 2023)
Citera
2023-04-08, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
(FB) Känd författares man åtalas för våld mot barn (januari 2023)

Svenska Akademien firar nog inte ikväll, då det verkar vara deras vänster-älskling Kristina Luuuugns dotter som inte klarar av att ha barn utan måste få dem omhändertagna av Staten. Klandrar fasen knappt Martina, med den mamman.

Men det är då FAN att Sverige inte ska klara av NÅGONTING längre. Svenska Akademien har ju blivit synomt med AA och Samhall. Socialtjänsten har väl fått finaste Stolen snart.

"NR 18: SOCIALTJÄNSTEN. Alternerar med SAMHALL varannan vecka."
Senast redigerad av Norrlandssommar 2023-04-08 kl. 20:57.
Citera
2023-04-08, 21:22
Medlem
Fall nr ett är definitivt Montelius. Fall två kan vara Andres Lokko? Han skrev retsamt om Della Q och AB har någon gång skrivit om att han inte längre får träffa sitt barn. Eller vet vi att båda journalisterna är kvinnor?

Edit: länk https://www.svd.se/a/rAX5o8/sno-stil...n-pa-bokmassan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in