Flashback bygger pepparkakshus!
2023-04-09, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Frågan är hur vuxna människor med värdighet kan titta på SVT?

Menar du verkligen att det finns någon annan svensk kanal som skulle vara bättre eller avstår du helt Teve?
Citera
2023-04-09, 11:51
Medlem
Amors avatar
Idén är ganska kul. Rosengårdsfamilj flyttar till Östermalm. Skulle kunna bli roligt.

Tyvärr är genomförandet katastrofalt, inget roligt i huvudtaget.
Citera
2023-04-09, 11:58
Medlem
StigEngstroms avatar
Manuset låter rätt kul.
Men av princip tänker jag inte stödja någonting som fanskapet Özz är med i.
Citera
2023-04-09, 12:01
Medlem
Vilken roll spelar Özz svåger?
Citera
2023-04-09, 12:03
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Jag tyckte den var lite småkul. Från mina otroligt låga förväntningar så var den ändå några snäpp bättre än vad jag trodde. 🙂
Hade att välja mellan att se den eller Sagan om ringen eller Robin hood som man sett ett par miljoner gånger.
Visst, det överdrevs med alla stereotyper, men det är ett kul sätt att förstå varandra trots allt. 👍

Sen det där med Akilov kan man inte skylla på Öz. Dom tog svart arbetskraft, okej. Titta på våra byggen därute överallt. Nittio procent kan varken svenska eller engelska.
Svenska samhället kan kasta den första stenen.
Akilov hatar jag innerligen. Men Öz bör få vara fri nu. 🙏
Jag skiter egentligen i svart arbetskraft men hur Özz uppförde sig i konfrontationen med Janne Josefsson så har han tappat all min respekt. Levde verkligen upp till sämsta fördomarna som finns om integrerade invandrare. Självisk, arrogant och tror att man kan härska över folk för att man har självförtroende och kan slänga fina svenska ord.
Citera
2023-04-09, 12:04
Zlatan har redan gjort denna flytt från Rosengård till Östermalm.

Hade hellre sett en serie om att familjen Wahlgren flyttar till Rosengård.
Citera
2023-04-09, 12:05
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Fillip Dikman är ju kul,borde kolla om det är något
Citera
2023-04-09, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Computerz
Ännu mer skattefinansierat svennehat? Fy fan alltså. Kommer de få utstå massa smygrasism i trappgången och folk som ifrågasätter om de verkligen bor i byggnaden?? Snark. Förhoppningsvis tar de med en portsprängning och lite prostitution också då.
Det hade gjort storyn trovärdig. Nöjesmassaker på Sven Melander totalt. Idag känns det som ingen vill se trams av denna sort. In med sprängningar och prostitution på riktigt. Vi lever i en verklighet som är allt annat än Özz och hans sopiga terrorhumor.

Har sett hela avsnittet och det är så in i Nordens Uselt. Janne Josefsson borde fråga ut honom igen
Citera
2023-04-09, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
https://www.svtplay.se/flykten-till-ostermalm

https://www.imdb.com/title/tt27286300/

https://www.filmtopp.se/nyhet/svtplay-da-kommer-sven-melanders-humorserie-flykten-till-ostermalm-till-svt

Premiär: Fre 7 apr 02:00
Trailer:
https://www.svtplay.se/klipp/jbmNvNw/trailer-flykten-till-ostermalm?id=jbmNvNw

Rollista:
Özz Nûjen, Filip Dikmen, Fredrik Eklund, Anders Jansson, Björn Ranelid, Reuben Sallmander, Eva Rydberg, Inger Nilsson, Selma Caglar, Yussra El Abdouni och Clara Henry.

Tankar?

Började precis titta!
Jag tycker den är lättsamt rolig än så länge
Citera
2023-04-09, 12:09
Medlem
SoberZealots avatar
Finns bara en förklaring till att detta finns, och det är skatter.

I annat fall skulle det inte finnas. Mer propaganda än Goebbels.
Citera
2023-04-09, 12:54
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruter
Menar du verkligen att det finns någon annan svensk kanal som skulle vara bättre eller avstår du helt Teve?

Få ser på TV bland yngre människor. Och folk med en annan nationell identitet tittar inte på svensk TV. Så SVT är enbart för etniska svenskar som är äldre än 50 år. En snabbt krympande tittarbas. Man får aldrig se hur många views SVTs program har som på t.ex. YT. Det beror ju på att många skulle ifrågasätta skattefinansieringen om de såg hur få som tittar på skiten.

Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Özz , denne gamle terrorfinansiär är lika rolig som min tvättkorgs innehåll..

Problemet med Özz är ju inte bara att han inte är rolig och allmänt trist som smutstvätt; utan han frambringar starkt negativa känslor. Smutstvätten kan man stå ut med och man måste ta tag i den. Özz vill man inte utsätta sig för alls.
Citera
2023-04-09, 13:07
Medlem
DenEvigeSvennens avatar
Vilken del av Sverige är det här? Jag känner inte igen mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in