• 1
  • 2
2023-04-02, 09:31
Medlem
Raytheons avatar
Citat:
02 april 07:24, Misshandel, Stockholm
Två kvinnor greps misstänkta för misshandel på Östermalm.

Klockan 07.24 inkom larm om att en kvinna blivit misshandlad av en annan kvinna. Det framkom att en av kvinnorna blödde från ansiktet och att det var flera personer på platsen.

Polis åkte till platsen och två kvinnor kom snart att misstänkas för misshandel av varandra. De både greps och minst en av dem fick åka till sjukhus med ambulans.

https://polisen.se/aktuellt/handelse...del-stockholm/
Citera
2023-04-02, 09:41
Medlem
b00b00s avatar
Zigenarkärringar som bråkade om en plats utanför ICA?
Citera
2023-04-02, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Zigenarkärringar som bråkade om en plats utanför ICA?

Eller ”Wallah jag äter inte förens det är mörkt”
Citera
2023-04-02, 09:50
Medlem
Jamen nu talar vi om 7.24 på Östermalm!
Jag tror det var två överklasskärringar som var ute och gick med sina hundar varav hundarna och sedan kärringarna rök ihop. Kanske den ena kärringen hade inte en så ädel hund som satte på den andra och som fick överklassblodet att svalla.
Att jag tror att det är hundägare är att det finns ingen annan människa som är ute och går 7.24 på en söndagsmorgon.
Citera
2023-04-02, 09:56
Medlem
Raytheons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Vad ska diskuteras?

Brottet.
Citera
2023-04-02, 09:59
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Jag tror det var två överklasskärringar som var ute och gick med sina hundar varav hundarna och sedan kärringarna rök ihop. Kanske den ena kärringen hade inte en så ädel hund som satte på den andra och som fick överklassblodet att svalla.
Att jag tror att det är hundägare är att det finns ingen annan människa som är ute och går 7.24 på en söndagsmorgon.
Jag tror mer på shame walkers som kommit ihop sig. Söndagmorgon och lite vårfestande natten hemma hos någon som fått dom på dåligt humör, kanske inte ens betalade taxi hem.
Citera
2023-04-02, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj

Dom bråkade förmodligen om en återvinningsstation. Baserat på antal säckar med pant man ser hanteras ger en sådan plats säkerligen 1000-1500:- en söndag som denna med strålande sol, när varenda Stockholmare kommer gå man ur huse och källsortera innan långpromenaden. Så då är nog 07.24 en lagom tid att börja pinka in sitt revir.
Citera
2023-04-02, 10:38
Medlem
Att man ens orkar bråka såpass tidigt på morgonen övergår mitt förstånd. Såpass tidigt förstår jag knappt vad som händer runtomkring.
Citera
2023-04-02, 10:48
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raptenen
Att man ens orkar bråka såpass tidigt på morgonen övergår mitt förstånd. Såpass tidigt förstår jag knappt vad som händer runtomkring.

Det vet man ju att Östermalmskärringarna börjar söndagarna med lite kola och champagne så fort de vaknar. Och om gubben slurpat grogg under hela lördagen och inte tillgodosett kvinnornas sexliv så kan man förstå att de är lite griniga.
Citera
2023-04-02, 11:30
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raptenen

Dom kanske hade kört ett kolarace hela natten.
Det används väl en hel del kola på Östermalm.
Citera
2023-04-02, 11:52
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Dom kanske hade kört ett kolarace hela natten.
Det används väl en hel del kola på Östermalm.

Ahh precis..
Det måste vara en blåblodig Östermalmare som har dragit kola hela natten för att gå ut och boxas med nån granne.
Fortfarande bärandes pisstofflor från Church's

Det är ju så dom är va, kolatorskar hela bunten.
Vicket jävla pack dom är, dom där kolasnortande överklassknarkarna.
Citera
2023-04-02, 12:08
Medlem
halaltarzans avatar
Är ni inte lite orättvisa mot östermalmarna nu, kan ju lika bra vara två ankläppsbrudar från Hagsätra som rykt ihop efter att bara den ena fått stock på efterfesten uppe på Öfvre och den andra är avundsjuk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in