Citat:
Ursprungligen postat av
Sprutnik
En attraktiv man skulle aldrig kunna bli attraherad av en ful och fet kvinna hur mycket hon än försökte. Samtidigt så kan en snygg och attraktiv kvinna bli attraherad av en ful och fet man, förutsatt att han har andra "sexiga" egenskaper.
Vet att det är otroooligt kontroversiellt där hemma i Sverige att säga detta så håll i hatten nu men... Kvinnor och män är och förblir olika.
Fast nä det är betydligt fler män som tänder på feta kvinnor än tvärtom.
Finns ju rent av en fetisch för detta.
Sen ja det finns ju kvinnor som väljer män med ölmage mm.
Detta för att de då vet att de får behålla mannen som inte kommer springa vidare till andra kvinnor då hans fysik inte är attraktiv.
Även att kvinnor väljer en man utefter inkomst och tillgångar, men då är att de ju fortfarande inte attraherade av hans kropp.
Jag menar hur kul är det egentligen att vara tillsammans med en vacker kvinna som inte tänder på din kropp?
Nu försvarar jag absolut inte feta kvinnor men faktum är att i Sverige så har vi fler överviktiga män och feta kvinnor klarar sig bättre än feta män när det kommer till att träffa partners.
Jag skämms för svenska män som kastar skit på överviktiga kvinnor när de själva är detta.
Det är pinsamt och tragiskt.
Ett symptom på förfall som är så illa att man pekar på problem som man själv i allra högsta grad är en del av.
Det är som att gnälla över folk som kör för fort om man åker i 140 på en 90 väg och så är det någon som kör om i 145