• 1
  • 2
2023-03-31, 12:47
Bannlyst
Som bekant så har diverse drag queens och transor vid flera tillfällen arrangerat sexshower för barn. Halvnakna transvestiter som lapdancar barnen. Det är fullständigt sjukt att detta tillåts.

Hur förhindrar vi att detta kommer till Sverige? Vi har en väldigt stark feminist och pride lobby, som säkerligen drömmer om att få sätta igång med pedofil-föreställningar även här.

För att förhindra att diverse sjw troll kommer in och förnekar att detta sker kommer jag dela med mig av flera länkar:

Girl straddled by drag queen sparks outrage at North Carolina school
https://nypost.com/2023/03/29/girl-s...rking-outrage/

Citat:
A viral video shows the drag queen busting a lap dance-like move on the apparent teenager at Forsyth Technical Community College’s Pride Fest, which students as young as 14 were invited to attend, according to FOX News.

Shocking footage of 'family friendly' drag queen show sees performer spreading their legs and thrusting their breasts in front of children who are encouraged to leave tips

https://www.dailymail.co.uk/news/art...legs-kids.html

Citat:
Shocking footage has emerged on Twitter of a so-called 'family friendly' drag queen show in which one of the performers can be seen spreading their legs in front of an audience that includes young children.

Videoklipp ifrån "Caba baba rave" ett event ni kan googla där drag queens uppträder nästintill nakna inför småbarn:

https://twitter.com/libsoftiktok/sta...-drag-shows%2F

Ännu mer klipp ifrån samma event
https://www.snopes.com/fact-check/ca...by-drag-shows/

Finns många fler exempel på när transrörelsen sexualiserar och groomar barn, men kan inte göra ts för lång.
Senast redigerad av Brawndo 2023-03-31 kl. 12:52.
Citera
2023-03-31, 12:58
Medlem
Denna transtrend är så in i satans sjuk, och det fick ordentligt fäste tack var det "pandemin" och tiktok.

Riktigt vrickat att även biden pushar detta, den djävulen vill att man från 6års ålder ska kunna hugga av genetalier.

Uppfostra för satan inte era barn med en smartphone, umgås med dom och lek ute istället!
Citera
2023-03-31, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NMjaaaR
Denna transtrend är så in i satans sjuk, och det fick ordentligt fäste tack var det "pandemin" och tiktok.

Riktigt vrickat att även biden pushar detta, den djävulen vill att man från 6års ålder ska kunna hugga av genetalier.

Uppfostra för satan inte era barn med en smartphone, umgås med dom och lek ute istället!

Att man lyckats gaslighta samhället till att acceptera det är helt sinnes. Så är det när man målas ut som ett skenheligt offer som icke får kritiseras. Jävla smuts dessa transor!

Detta har feminister och transor nu normaliserat. FYFAN!
Citera
2023-03-31, 13:30
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Vad i helvete är det för fel på framförallt föräldrarna som tar med sina ungar till sånt där perverst skit? Verkar vara till väldigt stor majoritet av kvinnor. Hatar de sina barn så mycket?

Sorry not sorry, men det behövs en rejäl rensning i genpoolen.
Senast redigerad av DumSKALLEN123 2023-03-31 kl. 13:33.
Citera
2023-03-31, 13:34
Medlem
Halloween2s avatar
Så ska ni göra något åt saken eller fortsätta knyta näven och leka hård på flashback?

Och innan ni får damp anfall. Nej jag försvarar inte transor men kunde inte bry mig heller om vad andra gör med sina ungar.

Jag blev ''tvingad'' till att följa med farsan på sjön som liten och nu flera år senare kunde jag fortfarande inte vara mer intresserad utav att fiska.
Citera
2023-03-31, 13:46
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Så ska ni göra något åt saken eller fortsätta knyta näven och leka hård på flashback?

Och innan ni får damp anfall. Nej jag försvarar inte transor men kunde inte bry mig heller om vad andra gör med sina ungar.

Jag blev ''tvingad'' till att följa med farsan på sjön som liten och nu flera år senare kunde jag fortfarande inte vara mer intresserad utav att fiska.

Är väl ändå en skillnad att åka ut på fisketur och bli tvungen att se fullvuxna perversa män som klär sig hypersexuellt och i många fall visar könsorganet inför barnen?

Men det är chill vi låter barn se på när folk blir halshuggna m.m, så länge det inte händer i närheten av mig så är det inga problem
Senast redigerad av DumSKALLEN123 2023-03-31 kl. 13:48.
Citera
2023-03-31, 13:47
Medlem
skraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

Du menar ”mindre” intresserad av att fiska? Som du skrev så låter det ju som att du vart extremt intresserad av att fiska.
Citera
2023-03-31, 13:49
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumSKALLEN123
Är väl ändå en skillnad att åka ut på fisketur och utsättas för fullvuxna perversa män som klär sig hypersexuellt och i många fall visar könsorganet för barn?

Jag tror inte alls många utav dessa ungar blir glada eller vill ha mer. Att tvingas till saker som liten går aldrig hem.

Men det är kul att så många ''män'' på flashback blir upprörda när de inte ens handlar om dem eller deras ungar (ts har knappast barn).

Som sagt, gör något åt saken i stället för att knyta näven.
Citera
2023-03-31, 13:50
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrax
Du menar ”mindre” intresserad av att fiska? Som du skrev så låter det ju som att du vart extremt intresserad av att fiska.

Du har rätt, jag skyller på att jag fortfarande känner av min sömnmedicin.

Tack för rättelsen.
Citera
2023-03-31, 13:53
Medlem
Psykonaut-s avatar
Students as young as 14 years old attend the school.
14 och äldre, inga små barn, det är tonåringar.
Citera
2023-03-31, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Students as young as 14 years old attend the school.
14 och äldre, inga små barn, det är tonåringar.

I de andra tillställningarna länkade är det dock små barn toddlers och bebisar.
Citera
2023-03-31, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DumSKALLEN123
Vad i helvete är det för fel på framförallt föräldrarna som tar med sina ungar till sånt där perverst skit? Verkar vara till väldigt stor majoritet av kvinnor. Hatar de sina barn så mycket?

Sorry not sorry, men det behövs en rejäl rensning i genpoolen.

Feminismens och kvinnornas perversioner, dekadens och förfall är gränslös. Man har länge banat vägen för de transexuella pedofilerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in