Citat:
Ursprungligen postat av
vanartad
Inte ett enda argument utan bara massa varmluft.
Trump är ett stort rövhål, men det är INTE det vi diskuterar här.
Försök att hålla dig till ämnet!!!
Ämnet är stormys muta och de eventuella brott som finns bakom.
Citat:
Ursprungligen postat av
S.W.I.M
Om Trump är skyldig ska han dömas, är han inte det ska han gå fri. Men efter han går fri kommer enorma resurser läggas på att gräva efter något annat som förhoppningsvis kan användas. Det rör sig om om en slags utnötningstaktik där själva hotet om fortsatta okynnesanmälningar ska trötta ut Trump, om något faktiskts fastnar är det bara en bonus för dem. Demokraterna använder samhällets resurser för politisk krigsföring.
Vad de gör efter man straffade advokaten för brottet, det är att prövar den som tjänade på NDA och enda som funkar är bevis och vittnen, juryn och domaren.
Och förstår du inte ens att vi nu spekulerar innan vi vet mer om brotten?
Jag vet ju inte ens alla åtalspunkter, än mindre vilka bevis de har att styrka brott, eller vittnen vad de säger.
DU för en halmgubbe på något som ingen ifrågasätter ens, och är ett argument för vad?
Citat:
Ursprungligen postat av
vanartad
Mea Culpa.
Alla trådar spårar ur totalt så det är svårt att från inläggen att avgöra just vad som skall diskuteras då alla tycks tjafsa om de hemliga dokumenten
Tråden handlar om de eventuella brotten i samband med stormys muta och NDA, det du pratar om finns det en tråd om redan.(Och där verkar åtalsjury vara nära med, och om du har nått att tillföra om dokumenten, här handlar det dock om stormy....)
Citat:
Ursprungligen postat av
S.W.I.M
Självklart inte, och det förstår du nog att jag inte heller menade. Och det är precis sådana här oärliga argument som du nu för dig med som jag pratade om i mitt första inlägg i tråden. Allt som saknas är bara en facepalm-smiley för att försöka skrämma mig bort från tråden. Det är precis så här ni shills jobbar.
Så varför pratar du om irrelevans och häxjakter då, häxjakt betyder inga bevis för nått.
Och här har vi redan en fällande dom.
SÅ varför denna upprördhet att pröva fallet med bevis och vittnen(Och nu må dessa vara, för det får vi vänta på tills de kommer.)
Så vad vill du ha sagt ens?
Att man inte ska pröva ett brott som advokaten utfört och fått dom på sig för???