Citat:
Ursprungligen postat av
Master.Palm
Har ni aldrig ställt er frågan varför det inte förekommer några polisanmälningar (står fritt för alla och envar att göra en sådan anmälan), en polisiär utredning eller en förundersökning hos åklagarmyndigheten, mot Joe Biden?
Det finns INGENTING mot honom, man kan inte ens peka på vilket brott, ett high Crime and misdemeanors, han skall ha begått, med hänvisning till Impechment utredningen, och ännu mindre med hänvisning till allt skräp ni läser på alt right media.
Detta samtidigt som Don Poorleone har fyra aktiva rättegångar, med 88 åtalspunkter och förstår jag saken rätt så kan det komma fler åtal mot den fete.
Det kan jag svara på, det är för att då måste man ha bevis och skulle dom ta denna vägen.
Så innebär det även vägens ände, för att det inte fanns några bevis.
Här med donalds fanns det mycket gott om bevis, dokument, bokföring och en del inspelade samtal.
Och sen en hel drös vittnen som alla pekade på uppsåtet, att sex skett, betalningen skett och bokföringsbrottet har skett.
Men som jag sagt innan, de väljer att låtsas om saker inte existerar, och sen sade jag också vi skulle få nonsens och skräp.
Och nu ropas det om Joe och om brott som inte existerar ens, kanske de inte fattat det är donalds som är åtalad här