2024-05-21, 19:55
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Trump vandrade in i rättssalen idag. Började springa när AP News reportern frågade vad han menade med "a coming unified Reich" på truth social

Har dom svårt med Tyska?

Det kommande enade riket.

Typiskt AP.

Det låter livsfarligt för globohomo eliten som jobbar hårt för att splittra länder och dess invånare enligt devisen härska genom söndring.

Egentligen är det mycket lite som splittrar oss människor men genom kultur och medialt bombardemang så skapar man konflikter eller ser till att importera miljoner människor med annan kultur och andra värderingar. Det mest skrämmande är ett enat folk för det skulle ta makten ifrån oligarkin som styr i det fördolda.

Men hur går det i rätten då? Serie lögnaren Cohen gjorde ju ingen succe direkt och nu har han dessutom berättat att han också är en tjuv.

Vilken katastrof och vilken freakshow

Inga popcorn denna gången heller
Citera
2024-05-21, 20:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB

Har dom svårt med Tyska?

Det kommande enade riket.

Typiskt AP.

Det låter livsfarligt för globohomo eliten som jobbar hårt för att splittra länder och dess invånare enligt devisen härska genom söndring.

Egentligen är det mycket lite som splittrar oss människor men genom kultur och medialt bombardemang så skapar man konflikter eller ser till att importera miljoner människor med annan kultur och andra värderingar. Det mest skrämmande är ett enat folk för det skulle ta makten ifrån oligarkin som styr i det fördolda.

Men hur går det i rätten då? Serie lögnaren Cohen gjorde ju ingen succe direkt och nu har han dessutom berättat att han också är en tjuv.

Vilken katastrof och vilken freakshow

Inga popcorn denna gången heller
Cohen bekräftade vad de flesta andra vittnen hade vittnat om.
Men succé är ett extremt konstigt ord för en rättegången dock.
Men som sagt vad, vittnena före har berättat det som sen Cohen sade.
Och åklagaren har berättat varför Cohen ljög och att Cohen bekräftade vem han ljög för och donalds.

Och sant, chipsen och popcornen är över, och nu är brottet beviset.
Kanske därför det mesta av ditt inlägg var nonsens och om irrelevans.
Citera
2024-05-21, 21:38
Medlem
rotebro-hasses avatar
Trumps försvar lägger ner utan att kalla Donald till vittnesmål.

Juryn förväntas hålla överläggningar denna vecka.

Jag hoppas på dom redan på fredag.

Även om BigDon överklagar domen så lär han få villkorlig dom i form av fotboja, borgen, eller en övervakare vid sin sida.

Ska bli kul att se våldtäktsmannen och den dömde bedragaren behöva förklara för sin sekt varför deep state tvingade honom att doppa kuken i en porrstjärna och sedan betala henne för sexet
Citera
2024-05-22, 10:10
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:

Även om BigDon överklagar domen så lär han få villkorlig dom i form av fotboja, borgen, eller en övervakare vid sin sida.

Ska bli kul att se våldtäktsmannen och den dömde bedragaren behöva förklara för sin sekt varför deep state tvingade honom att doppa kuken i en porrstjärna och sedan betala henne för sexet

Ingen bryr sig nämnvärt och fram tills nyligen så är det ingen som tänkt tanken att det skulle vara ett brott att ha sex, även med en strippa som kan tala med döda människor. Sägs det inte att lite galna människor är dom mest underhållande att ha sex med?

Vad jag under rättsliga förhållanden skulle vilja ha utrett är Joe Bidens intrång på Ashley Bidens duschar i det gemensamma familjehemmet som producerat åtminstone två drogmissbrukare.

Eller varför inte Tara Reades anklagelser om våldtäkt på henne av Joe Biden?

Nåja det kanske kommer om skrället är tillräckligt presentabel mentalt för att svara på frågor i en rättegång framöver.

I vart fall så är detta rättsfall en katastrof och belyst i vilket komprometterat läge det Amerikanska rättssystemet befinner sig. Allt medans en överväldigande majoritet ser vad som håller på att ske vilket bara ökar Donald Trumps övertag. Den Amerikanska väljarkåren vill ha öppna val och dom vill kunna lägga sin röst på den dom finner lämplig inte låta ett politiserat rättsväsende styrt av Joe Biden med anhang välja åt dem.

Det är så enkelt.
Citera
2024-05-22, 10:17
Medlem
Citat:
Vad jag under rättsliga förhållanden skulle vilja ha utrett är Joe Bidens intrång på Ashley Bidens duschar i det gemensamma familjehemmet som producerat åtminstone två drogmissbrukare.

Eller varför inte Tara Reade anklagelser om våldtäkt på henne av Joe Biden?
Ja men precis, i en fungerande rättsstat skulle pedo-Joe sitta i fängelse vid det här laget.

Men on-topic: Att försvaret nöjer sig och inte bryr sig om att kalla fler vittnen tyder nog på att de känner sig ganska optimistiska med det som presenterats hittills.

Jag hade gärna sett att slutpläderingarna hållits redan denna vecka, men det dröjer visst ända tills tisdag nästa vecka. Så kanske en dom på torsdag eller fredag nästa vecka.
Citera
2024-05-22, 11:42
Medlem
Citat:

Citat:
Ingen bryr sig nämnvärt och fram tills nyligen så är det ingen som tänkt tanken att det skulle vara ett brott att ha sex, även med en strippa som kan tala med döda människor. Sägs det inte att lite galna människor är dom mest underhållande att ha sex med?

Nåja det kanske kommer om skrället är tillräckligt presentabel mentalt för att svara på frågor i en rättegång framöver.

I vart fall så är detta rättsfall en katastrof och belyst i vilket komprometterat läge det Amerikanska rättssystemet befinner sig. Allt medans en överväldigande majoritet ser vad som håller på att ske vilket bara ökar Donald Trumps övertag. Den Amerikanska väljarkåren vill ha öppna val och dom vill kunna lägga sin röst på den dom finner lämplig inte låta ett politiserat rättsväsende styrt av Joe Biden med anhang välja åt dem.

Det är så enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Ja men precis, i en fungerande rättsstat skulle pedo-Joe sitta i fängelse vid det här laget.

Men on-topic: Att försvaret nöjer sig och inte bryr sig om att kalla fler vittnen tyder nog på att de känner sig ganska optimistiska med det som presenterats hittills.

Jag hade gärna sett att slutpläderingarna hållits redan denna vecka, men det dröjer visst ända tills tisdag nästa vecka. Så kanske en dom på torsdag eller fredag nästa vecka.

Har ni aldrig ställt er frågan varför det inte förekommer några polisanmälningar (står fritt för alla och envar att göra en sådan anmälan), en polisiär utredning eller en förundersökning hos åklagarmyndigheten, mot Joe Biden?

Det finns INGENTING mot honom, man kan inte ens peka på vilket brott, ett high Crime and misdemeanors, han skall ha begått, med hänvisning till Impechment utredningen, och ännu mindre med hänvisning till allt skräp ni läser på alt right media.

Detta samtidigt som Don Poorleone har fyra aktiva rättegångar, med 88 åtalspunkter och förstår jag saken rätt så kan det komma fler åtal mot den fete.
Senast redigerad av Master.Palm 2024-05-22 kl. 12:03.
Citera
2024-05-22, 11:43
Medlem
klybans avatar
Citat:

Det är så enkelt.
Inbillar du dig en åtalspunkt är att ha sex med en porrstjärna?
För det har jag helt och hållet missat det var en åtalspunkt, kan du peka på den åt mig i åtalet att det finns en sådan åtalspunkt?
Citera
2024-05-22, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Har ni aldrig ställt er frågan varför det inte förekommer några polisanmälningar (står fritt för alla och envar att göra en sådan anmälan), en polisiär utredning eller en förundersökning hos åklagarmyndigheten, mot Joe Biden?
Rimligtvis för att brotten begåtts i jurisdiktioner som styrs av Bidens partikamrater?
Citera
2024-05-22, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Rimligtvis för att brotten begåtts i jurisdiktioner som styrs av Bidens partikamrater?

Varför har ingen polisanmälan lämnats in, som jag skrev är det öppet för ALLA och envar att lämna in sådan anmälan. Det blir då obligatoriskt att utreda eller lägga ner sådan anmälan. Därefter kan du möjligen klaga på bias myndigheter.
Citera
2024-05-22, 12:10
Medlem
klybans avatar
Citat:

Det finns INGENTING mot honom, man kan inte ens peka på vilket brott, ett high Crime and misdemeanors, han skall ha begått, med hänvisning till Impechment utredningen, och ännu mindre med hänvisning till allt skräp ni läser på alt right media.

Detta samtidigt som Don Poorleone har fyra aktiva rättegångar, med 88 åtalspunkter och förstår jag saken rätt så kan det komma fler åtal mot den fete.
Det kan jag svara på, det är för att då måste man ha bevis och skulle dom ta denna vägen.
Så innebär det även vägens ände, för att det inte fanns några bevis.

Här med donalds fanns det mycket gott om bevis, dokument, bokföring och en del inspelade samtal.
Och sen en hel drös vittnen som alla pekade på uppsåtet, att sex skett, betalningen skett och bokföringsbrottet har skett.

Men som jag sagt innan, de väljer att låtsas om saker inte existerar, och sen sade jag också vi skulle få nonsens och skräp.
Och nu ropas det om Joe och om brott som inte existerar ens, kanske de inte fattat det är donalds som är åtalad här
Citera
2024-05-22, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Inbillar du dig en åtalspunkt är att ha sex med en porrstjärna?
För det har jag helt och hållet missat det var en åtalspunkt, kan du peka på den åt mig i åtalet att det finns en sådan åtalspunkt?

Som vanligt har Dravcab inte fattat någonting. Det hänger sannolikt ihop med hans bristande läsförståelse, taskiga engelskakunskaper och dåliga allmänbildning. Vi känner igen detta från andra ämnen och frågeställningar.
Citera
2024-05-22, 12:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Som vanligt har Dravcab inte fattat någonting. Det hänger sannolikt ihop med hans bristande läsförståelse, taskiga engelskakunskaper och dåliga allmänbildning. Vi känner igen detta från andra ämnen och frågeställningar.
Det är nog mer det där nonsenset och skräpet jag pratade om att de skulle ge.
Men det är rätt anmärkningsvärt och ropa om SEX ÄR INGET BROTT, och vi säger, Nej, det har inte ens en sagt att det är
Varken här på FB eller i rättegången.

Om det blir fällande domar, så förbered dig på än mer tramsande av fansen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in