Citat:
Ursprungligen postat av
Socialdarwinist
S var har vi dig d ngonstans, nr det verkligen gller?
Avser du verkligen att skratta oss andra i ansiktet, medan vi blir en minoritet i vrt eget land?
r du verkligen s cynisk i ditt sinnelag,
att du nskar vrt rasliga nederlag.
Anarkist, som str lite till hger om mitten och inte svalts Marx skggiga analys med hull och hr.
Jag vill bara gra en skillnad p vad ni nazister vill, och vad som r mjligt. Jag vill slppa, like hur det slpps ner ett piller i en gaskammare dr det str massa judar och terror bryter ut, kasta ut ett svart piller som frmodligen kommer f vissa av er nazister att vilja ge upp. Har fortfarande nrmare till antifascism n nationalism, mycket efter ett helt liv av dligt bemtande av nationalister, och att antifascister, eh, lite fucked up sikter, men dom brukar iaf oftast va rtt schyssta och vilja hnga med mig.
Min problembild r liksom att: Tnk er en stor migrationspump dr det bara pumpas in kaosblattar, tjocka, drggiga, pundiga, vldtktsmn osv. Det bara drller in blattar genom den pumpen. Och det pumpas in s extremt otriligt mycket sna i Stockholm, Gteborg och Malm city att det nstan blir en helt grotesk och traumatisk knsla. Eskil, 12 r gammal, stter grten i halsen och kollar traumatiserat p hur miljontals blattar pumpas in i hans stad. Blattarna brjar sen brnna bilar, tnda elr p hur, mla grafitti verallt och kra gangbang-vldtkter p svenska kvinnor och detta blir sen vardagsmat liksom dag ut och dag in.
Liksom: att rdda Sverige frn blattarna skulle liksom va som att rdda en cancersjuk mnniska frn cancer som har tumrer i hela kroppen; inklusive hjrnan.
Det r omjligt. Ni har inte en chans. Ni sger ju att ni r s bra p att ge svar p tal, men hur har du tnkt dig att det ska g till?
Hur har ni tnkt stda upp ? Den hr frgan vill ha svar p mnga saker, men det viktigaste r vl, hur har ni tnkt avlgsna blattarna frn Sverige? Med vld? Eller tro att dom ska ka hem frivilligt? Vi har tagit emot s mycket blattar att det hller p att ta oss tillbaka till stenldern ..........
/Undertecknad, UG till och har sex med blattar fr dom har mer dominans, drav QoS.