Jag undrar om det finns någon form av spionkamera som man kan ha i rockärmen eller någon annanstans som kan strömma video till en vän. Tanken är att jag vill ha möjligheten att spela in min omgivning och kunna dela med mig av det till min vän i realtid.
Har någon av er hört talas om något liknande? Finns det några rekommendationer på kameror som passar för detta ändamål? Vilka funktioner bör jag vara uppmärksam på när jag söker efter en sådan kamera?
YouTube erbjuder möjlighet till sådant tex via din mobil.
Dölj mobilen inuti en bebis docka, sen går du runt bärandes på din bäbis docka så tror alla du bara är lite galen, men inte att du live streamar till din vän.
YouTube erbjuder möjlighet till sådant tex via din mobil.
Dölj mobilen inuti en bebis docka, sen går du runt bärandes på din bäbis docka så tror alla du bara är lite galen, men inte att du live streamar till din vän.
Haha ja. Nej men vad heter det då? Vill att en vän ska kunna se vad jag göra. Videosamtala han på facebook eller något. Men nah, kan inte bära runt på en docka
Måste man sätta en spionkamera hemma så att den har tillgång till wifi? Eller kan man använda den där det inte finns wifi också?
Ja, det är sedan 1 april lag på att spionkameror måste anslutas till wifi.
Givetvis inte, det beror på hur den är konstruerad och hur man vill använda den.
Det finns kameror som maskeras i skjortknappar eller liknande och sedan har en tunn tråd ner till en lagringsenhet i exempelvis fickan. Man kan också ha en liten sändarantenn som skickar allt till till en lite större mottagare som kan vara på en mindre utsatt plats i närheten.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!