• 1
  • 2
2023-03-28, 13:24
Medlem
Helt ärligt nu, attraheras ni av små bröst?
Jag är en tjej som varit sjukt osäker över mitt utseende i flera år nu. Och ja jag vet att jag behöver hjälp o jag går i terapi för borderline så försöker göra något åt min osäkerhet haha.
Men jag kan ej släppa tanken på att stora bröst alltid kommer va snyggare, lite svårt att avgöra om jag e delusional (för att jag e bi och attraheras av de själv)
Eller om det är sant att majoriteten skulle föredra stora bröst på mig
Och ja jag vet att man kan ligga med nån trots att den inte uppfyller alla ens preferenser
Citera
2023-03-28, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratqueen
Jag är en tjej som varit sjukt osäker över mitt utseende i flera år nu. Och ja jag vet att jag behöver hjälp o jag går i terapi för borderline så försöker göra något åt min osäkerhet haha.
Men jag kan ej släppa tanken på att stora bröst alltid kommer va snyggare, lite svårt att avgöra om jag e delusional (för att jag e bi och attraheras av de själv)
Och ja jag vet att man kan ligga med nån trots att den inte uppfyller alla ens preferenser
Jag föredrar stora, MEN, små kan vara snygga/sexiga på rätt tjej. Jag vet inte hur du ser ut därför är det svårt att säga. Det handlar också om hur de ser ut. Inte bara storleken. Men det är min åsikt, inte allas.
Citera
2023-03-28, 13:36
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Tror de flesta män inte hänger upp sig på bröstens storlek. Det är annat man fastnar för.
Citera
2023-03-28, 13:37
Medlem
gravyyous avatar
Lite olika saker. Är som att jämföra avokado och apelsiner, beror ju på vad man är sugen på. Ruttna frukter går ju bort oavsett om det är avokado eller apelsiner.

Så mao så beror det på om man attraheras av personen i övrigt. Stora tuttar räknas inte om personen väger 150kg.
Citera
2023-03-28, 13:37
Medlem
Kan det absolut vara! små bröst brukar även betyda lite kroppsfett och personligen finns det få saker som jag blir mer avtänd av än övervikt. Nu vill jag givetvis fortfarande att tjejen i fråga ska ha kvinnliga former men majoriteten av tjejerna jag attraherats utav har haft mindre bröst.
Citera
2023-03-28, 13:38
Bannlyst
Absolut. Storleken spelar ingen roll för mig åtminstone. Små kan vara jättefina, precis som stora och allt däremellan.

Beror mer på vem de sitter på (och hur de ser ut i övrigt, kanske).
Citera
2023-03-28, 13:39
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Utan bilder så kan vi inte göra någon bedömning.
Obs! Endast i rent studiesyfte.
Citera
2023-03-28, 13:42
Medlem
dwgs avatar
Citat:

Alla attraheras olika, jag själv gillar mindre
Citera
2023-03-28, 13:43
Medlem
SnutteFia03s avatar
Min erfarenhet är att killar gillar bröst som är i proportion till ens övriga kropp.
Citera
2023-03-28, 13:44
Medlem
Citat:
Jadå! Det viktiga är inte storleken för min del, utan hur de ser ut och om de uppskattas av innehavaren. Det första, hur de uppfattas estetiskt, är svårt att påverka, men du kan lära dig att uppskatta dem. En lyhörd karl (eller kvinna i ditt fall då) uppskattar det också och tycker att det är sexigt. Jag vet att det finns karlar som inte gillar stora bröst. Jag hade en arbetskamrat som sade sig inte gilla kvinnor ”som har röven fram” (jag ber om ursäkt för hans hårda ordalag).
Citera
2023-03-28, 13:44
Medlem
De ska va fasta det är de viktigaste, bild så får vi se
Citera
2023-03-28, 13:47
Medlem
Det är typ 20 år sen jag slutade ligga med tjejer som har stora bröst. Hetsen med silikontuttar fick mig att gå åt andra hållet, och jag går inte tillbaks.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in