• 1
  • 2
2006-07-24, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iversen-
vem smular ner benzo i sin flaska sprit och säljer det till någon okänd ?
de undrar ja också
Citera
2006-07-24, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snusar´n
de undrar ja också

A det finns väll flera orsaker..
tex, dom kanske ville ge det till någon för att sedan råna?
vara snäll eftersom vi inte hade något dricka kvar..

när bussen kommit fram, sa min polare att jag typ gick ut från bussen som en zombie, och sen bara säckade ihop på grösmattan utanför..

som som sålde "spriten" tyckte synd om mig sa min polare så dom försökte släpa iväg mig , min poalre sa de e lungt ni kan gå alltså. var väll tur det!
Citera
2006-07-24, 15:12
Medlem
brukar själv mäta upp typ 1-2ml gbl / dl läsk eller vatten och sen ha i flaska när jag går ut, så de kan väll mycket väl ha varit nån lösning med nån ml gbl och sen lite annan valfri vätska! tycker nästan det låter som att han fick i sig lite väl mycket gbl, och blev på däckningsgränsen. Inte dör man för att man är halvfull och dricker gobb, gör det konstant, mina polare med.

Men vist det kan ha varit benzo med, fast då brukar man bli störig eller konstig som fan iaf, och sen smula ner benzo och ha i flaska? smidigare på tabletter ju..
Citera
2006-07-24, 15:38
Medlem
smärtpatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrihin
brukar själv mäta upp typ 1-2ml gbl / dl läsk eller vatten och sen ha i flaska när jag går ut, så de kan väll mycket väl ha varit nån lösning med nån ml gbl och sen lite annan valfri vätska! tycker nästan det låter som att han fick i sig lite väl mycket gbl, och blev på däckningsgränsen. Inte dör man för att man är halvfull och dricker gobb, gör det konstant, mina polare med.

Men vist det kan ha varit benzo med, fast då brukar man bli störig eller konstig som fan iaf, och sen smula ner benzo och ha i flaska? smidigare på tabletter ju..

Jo brukade också ha såna flaskor på den goda tiden jag hade tillgång till gbl

Åh fan, och jag som gått och trott att man inte ska vara småfull och blanda med gbl/ghb men då måste jag ha haft fel. Nä jag tror nog jag håller mig till min teori, att låta bli. Men men, funkar det så funkar det.
Citera
2006-07-24, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av akrihin

enligt mina polare var jag inte störig utan jävligt väck/konstig bara..
polaren tyckte jag var allmänt småskum dagen efter med...
Citera
2006-07-24, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shibbie
enligt mina polare var jag inte störig utan jävligt väck/konstig bara..
polaren tyckte jag var allmänt småskum dagen efter med...

ah kan mycket väl ha varit benzo eller gbl/ghb iaf, låter som något av de två!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in