• 1
  • 2
2006-07-24, 01:03
Bannlyst
var så att jag var på stadsfestival i lördags, en lagom och fin fylla hade jag(var inte stupfull, utan var typ hyffsad dragen), hyffsad pigg o så ni vet..

aa iaf sen drog vi till gbg istället, på bussen frågade vi några snubbar fall vi fick köpa en öl var, men dom hade bara en öl, så dom erbjöd sig att sälja det lilla som var kvar i flaskan istället..

det var typ 1.5 cm i botten på den, aa som en shot änna sa jag så köpte det..
polaren tog ölen och jag det i flaskan...

20 minuter senare deckade jag typ av sa min polare som jag var med..
(från skittpigg, till en zombie sa min polare)

fick blackout i 3 timmar, inget minne alls, kommer inte ens ihåg fall jag mådde dåligt eller inte..
mina polare sa typ att de ända jag sa var jag vill hem hela tiden
vi gick ju omkring i stan typ hela tiden(för jag kom inte in på ett enda ställe ) aa iaf, varje gång vi stannade till någon stans lade jag mig ner på marken och halvdeckade sa dom..

dagen efter, så är jag inte ens bakfull, fall jag hade druckigt enbart dricka så jag blev sådär väck hade mitt huvud känts som en luftballong idag..

det måste varit något i flaskan mer än sprit? för så jävla full var jag inte, när jag drack de som fanns i flaskan...

vad kan det varit tror ni?
Citera
2006-07-24, 01:22
Medlem
Trollishs avatar
Enda man kan tänka sig är gbl/ghb men det brukar man juh inte få minnesluckor av.

Var säkert bara nån starksprit som du drack fö snabbt och blev för full.
Citera
2006-07-24, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Enda man kan tänka sig är gbl/ghb men det brukar man juh inte få minnesluckor av.

Var säkert bara nån starksprit som du drack fö snabbt och blev för full.

det var en vanlig sprit flaska i glas.. för snabbt? det var typ 1 stor klunk..
har shottat förut när jag varit riktigt stup full och det har aldrig blivit så( nu var jag ju knappt full, utan mest hyffsat dragen bara).. och verkligen inte en 3 timmars minnes lucka..

jag är lite orolig för jag ska göra läkar tester till körkort inom kort
Citera
2006-07-24, 01:32
Medlem
Trollishs avatar
han hade kasnke smulat ner nån benzo i drickat?
Citera
2006-07-24, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
han hade kasnke smulat ner nån benzo i drickat?

aa kanske jag har ingen aning.. för har typ inte tagit benzo eller ghb/gbl tidigare, så vet inte hur man blir på något av dom tillsammans med alcohol
Citera
2006-07-24, 03:01
Bannlyst
ok yttligare bevis för att det var något i flaskan...

när jag bajsade nyss var bajset lite lätt mörkgrönt, den bruna färgen fanns inte ens..
mitt kiss är helt illgult. typ självlysande, såsom man käkar bvitamin så blir det ju stark grönfärg. typ sånstark färg fast gul :O
Citera
2006-07-24, 03:40
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shibbie
ok yttligare bevis för att det var något i flaskan...

när jag bajsade nyss var bajset lite lätt mörkgrönt, den bruna färgen fanns inte ens..
mitt kiss är helt illgult. typ självlysande, såsom man käkar bvitamin så blir det ju stark grönfärg. typ sånstark färg fast gul :O

Hehehe beror på vätskebrist.
Det börjar luta åt att det bara var alkohol i flaskan.
Citera
2006-07-24, 08:11
Medlem
Spider Mikes avatar
Tror det var benzo i flaskan faktiskt.Dom är rätt bra på att döda bakfyllor+att man blir stupfull om man blandar med alkohol.
Citera
2006-07-24, 11:57
Medlem
smärtpatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider Mike
Tror det var benzo i flaskan faktiskt.Dom är rätt bra på att döda bakfyllor+att man blir stupfull om man blandar med alkohol.

Håller med ovanstående. Hade det varit gobbe i flaskan hade du troligen varit död. Och de som hade flaskan skulle nog inte varit så dumma att det blandat gobbe i sprit.
Citera
2006-07-24, 12:01
Bannlyst
hade det vart ghb, o du var gött full innan så hade din polare (me stor sannolkhet) haft fullt sjå med att försöka få dig att andas resten av kvällen
men det kan oxå vart endast en liten del ghb/gbl +att du inte druckit så mycket alkohol som gjorde att du klarade gå+andas själv, dock så tror jag mer på benso

Att dö är inte så vanligt, oftare att folk inte andas/är helt väck/somnar på stället/zombies o nån polare/förbigående ringer 112. De gånger de verkligen behövs, kommer de för sent

tydligt exempel på att man inte ska ta emot "alkohol" av främmande personer oavsett vad det är för gift de kan tänkas lagt i
Citera
2006-07-24, 13:11
Medlem
iversen-s avatar
vem smular ner benzo i sin flaska sprit och säljer det till någon okänd ? GHB kan det inte heller ha varit, för då hade du garanterat dött efter en stor klunk av det...
Citera
2006-07-24, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spider Mike

aa exakt så var det. 3 timmars minnes lucka, och ingen som helst bakfylla.
brukar typ aldrig få minnes luckor annars när jag super oavsett hur mycke alcohol jag druckigt..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in