2023-03-28, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semuor
Hur störig Bojan än må vara så är det så att Janne inte klarar av att sköta sitt jobb om han överreagerar på det sättet på en helt normal fråga.

Grundfrågan är normal men inte sättet frågan ställs på. Dessutom i kombination med hur frågor ställts tidigare av Bojan. Han ställer inte frågan för att han vill ha svar på just det utan han vill bara vara lite översittare och försöka sätta dit Janne. Och det är återkommande Från Bojan. Jag skulle också bli vansinnig om jag skulle behöva besvara hans nedvärderade frågor varje gång. Ja, Janne överreagerade men jag har förståelse för att han gjorde det.
Citera
Medlem
Citat:
Som förbundskapten kanske man ska kunna hålla huvudet liite kallt och inte lämna intervjuer hur som helst om en journalist är lite kritisk?

Måste väl också få ifrågasätta tillbaka? Han ger ett advekat svar och Bojan väljer då att gå ännu mer till attack. Detta är såklart svårt att värja sig emot.

Vem som helst hade blivit frustrerad och detta konstaterar Janne senare själv i Presskonferensen.

Dålig journalistik ifrån Bojans sida. Men detta talar man inte om utan allt fokus hamnar nu på Janne.

Är säker på att om nu Janne upplever att han har gjort fel så kommer han be om ursäkt.

Janne bör göra en Zlatan som jag har skrivit tidigare och bojkotta viss media.

Att sedan skrika rasism blir också bara löjligt med tanke på de spelare han tar ut.
Citera
Medlem
semuors avatar
Haha, är verkligen inget Bojan-fan men det är bara patetiskt att se alla tafatta incels som normalt sett skiter totalt i fotbollen - komma in och spy galla över Bojan direkt så fort det är tal om icke-svensk vs svensk.
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Att journalister är kassa på att pejla läget, och att man skiter i den man intervjuar, är väl ingen skräll?

Bojan förolämpar Janne med sitt rassekort och Janne borde göra jävligt klart för Viaplay att han aldrig kommer att besvara någon fråga av Bojan mer, eller besöka studion så länge Bojan är där.

Visst är det så att Janne kunnat hantera situationen bättre, men han är bara människa. Att han flippar en gång efter 1000 idiotfrågor av 1000 journalister är ändå imponerande. Jag hade inte klarat av det och flippat långt tidigare än så. Mediafolk är råttor av största slag. Vidrigare pissfolk får man leta efter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Haha, fotboll. Jättehjärnornas tillhåll.

Bojan kör rasistkortet efter han gormat på Janne som om han stod onykter i en korvkiosk. Klart att gubben tröttnar. Bojan fattar ju inte när han skall sluta.

Det börjar bli väldigt jobbigt att få höra rasistkortet varje gång.

Men rasistkortet fungerar, iallafall i media. Kolla bara på Reinfeldt, det är ju det som han ska börja ta itu med. Han får börja med att rensa ut i landslagsledningen så att de som ingår där kan ta skit från störiga invandrare.
Citera
2023-03-28, 08:00
Medlem
Botkyrka-babes avatar
Janne Andersson mår definitivt inte bra.
Bojans fråga var väl befogad och ställd på ett naturligt sätt och gubben flippar.

Jag hoppas att Svff, eller vad fotbollsförbundet nu heter, tar tag i detta.

All heder åt Djordic, han gjorde sitt jobb och höll sig lugn.
Citera
2023-03-28, 08:00
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Har lite svårt för Janne och alltid tyckt Bojan är en frisk fläkt i TV-rutan, men i denna ”debatt” tycker jag Bojan gick åt helvete över alla gränser. Aggressiv och oseriös.

Men värst var ändå efterspelet där Bojan tilläts stå och spy skit över Janne som person i 5-10 minuter. Utan att den livrädde programledaren vågade stoppa honom eller att sändningsansvarige bröt av för något annat. Ljungberg höll med(!) och borde liksom Bojan och Jidhe frigöras från kommande sändningar. Personangrepp av denna sorten är inte ok och kanalen bör agera kraftfullt.

Finns eftersnacket att se?
Citera
2023-03-28, 08:01
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Bojan gjorde 5 mål mellan 1999 och 2015.

Under 5 åring i ManUnited spelade han 1 match.
Vad var det han gjorde som var bra som fotbollsspelare???????? Menar du. Han är mest känd för att hota att gå till ett annat landslag om han inte fick spela i det svenska landslaget.

Spelar ingen roll om jesper Karlsson är i sin livsform får han inte mer speltid så är det för att det finns ngn annan som är bättre. Förstår att det är svårt för Bojan att förstå det ,då han inte förstod det ens då när han var aktiv.

Sorry Bojan du platsade inte i landslaget och du är ingen journalist. Mest fascinerande att ngn ens ids satsa på han efter alla turer. Vete fn om jag ens skulle anställa honom att sortera glasspinnar.

Så är det. Jag gillar inte Janne, men ogillar Bojan ännu mer.
Citera
Medlem
Bojan Djordic är en gaphals som borde ha förpassats bort från alla fotbollsstudior för länge sedan. Vid detta tillfälle har han dock helt rätt i sak men framför det på sitt vanliga korkade sätt. Av vad alla vet så är Jesper Karlsson en giftig forward i form och borde naturligvis få mer speltid. Dock tar han inte någon av de andra forwards plats från start. Däremot borde det ha varit naturligare om han fått komma in mot Belgien när man verkligen behövde förändra matchbilden. Nu satte Janne helt obegripligt in Zlatan. Hoppas att han äntligen har lärt sig av det misstaget och aldrig mer har med Zlatan i en landslagstrupp. Gårdagen visade att han har så många bra alternativ på forwarssidan.
Citera
Medlem
Det är ju därför blattar vinner i längden
Svenskar är konflikträdda men när de blossar upp blir de som femåringar
Citera
Medlem
Jag har tittat på intervjun och den är en sandlåda utan tvekan ja men det är inte bara Janne utan Bojan är också bedrövlig. Janne tappar det totalt och skall inte reagera som han gör så avgå för faen men Bojan borde ha taggat ned och inte fortsätta provocera och sedan provocera med rasism. Bojan du är en blatte serb inse det och det är lågt att provocera som Bojan gjorde...synd för Bojan är en av de bästa att fråga bra frågor.
Citera
2023-03-28, 08:02
Medlem
Citat:
Som förbundskapten kanske man ska kunna hålla huvudet liite kallt och inte lämna intervjuer hur som helst om en journalist är lite kritisk?

Bojan är ingen journalist, Bojan fattar varken nu eller då när han var aktiv att det spelar ingen roll om man är i sitt livs form finns det ngn som är bättre så får den spela. Känns som Bojan fortfarande försöker få svar på frågan varför han inte fick spela i landslaget, fett trög kille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in