2023-03-28, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HorungeModsInHere
Tror ni han borde be om ursäkt?
Bojan ja , han är varken journalist eller expert. Bojans enda merit är väl att gnälla/hota med att fick han inte spela i landslaget så skulle han dra till ngt annat landslag sorry mate du platsar helt enkelt inte.
Citera
2023-03-28, 07:42
Medlem
Trimmad-Katafalks avatar
Den där jävla sopan Djordic har alltid varit en ointelligent pojkspoling.

Problembarn med en garanterad bokstavskombination.

Jävla Viasat som byggt upp dennes patetiska ego genom att ha puckot i rutan!

Spela rasselortet också...jävla juggeyngel, åk hem då!
Citera
2023-03-28, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jobola
Bojan har en störig attityd och när han dessutom ska vända det till att svaret handlade om rasism så är det framförallt han som ska be om ursäkt. Janne överreagerade men jag har ändå en förståelse för reaktionen. Bojans reaktion har jag dock noll förståelse för.

Jag tycker inte att Jesper Karlson skulle startat före varken Kulusevski eller Forsberg. Inte heller att han skulle bytt av någon av dem mycket tidigare än vad som skedde. Det är lätt att tycka att någon skulle ha spelat mer men på vems bekostnad?
Bojan har en störig attityd . Men han stcker ut och är mer som vanligt folk och inte som en tråkig konflikträdd journalist som inte vill störa och ställa obekväma frågor.
Janne har landslaget och allt vad det innebär.
Han kan inte under några omständigheter spåra ur på detta sätt på en fråga om J Karlssons speltid.
Det är oacceptabelt helt enkelt och Janne gjorde bort sig totalt.
Bland det värsta jag sett och med tanke på att han tycker 5-0 borde säga allt så gjorde hans agerande detta. Så sjukt oproffsigt gjort.
Citera
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Hade jag varit Janne hade jag aldrig ställt mig i en Viaplaystudio igen. Vidrig konfrontation av serben. aggressiv och hetsig attityd. Skulle krävt att han skulle bort först iaf. Janne är en sopa han med, men serben saknar all form av hyfs och taktkänsla. Typiskt blattebeteende. Han bekräftar alla fördomar man kan ha om blattar.

Ungefär så ja.
Citera
Medlem
semuors avatar
Hur störig Bojan än må vara så är det så att Janne inte klarar av att sköta sitt jobb om han överreagerar på det sättet på en helt normal fråga.
Citera
2023-03-28, 07:47
Medlem
Otroligt märkligt beetende av Janne. Mår nog inte så bra.
Citera
2023-03-28, 07:48
Medlem
SoberZealots avatar
Haha, fotboll. Jättehjärnornas tillhåll.

Bojan kör rasistkortet efter han gormat på Janne som om han stod onykter i en korvkiosk. Klart att gubben tröttnar. Bojan fattar ju inte när han skall sluta.

Det börjar bli väldigt jobbigt att få höra rasistkortet varje gång.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Tycker Bojan Djordjic var för tjafsig och aggressiv. Kunde ställt samma fråga på ett lugnare sätt.
Tycker inte Janne är skyldig någon ursäkt. Det snacket om vem man representerar är skitprat det får gå.
Trött på att man måste signalera hela tiden att man är för multikulti. Låt folk ventilera sina tankar.
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Klart Janne inte ska be om ursäkt, Bojan borde visa lite hyfs,
det fattade de andra programledarna,
de såg ut som om de skulle skita ner sig

Håller med ovanstående.
Bort med Bojan, han passar absolut inte som expert.
Får de ingen utbildning innan de står i en tv-studio och spyr?
Han låter ju som om han själv precis har spelat en match.
Citera
Medlem
Jag är absolut inte särskilt förtjust i Bojan och klagar rätt ofta på hans attityd men i den här situationen är det ju bara Janne som ska skämmas. Han måste fan kunna hålla huvudet kallt och inte få något sorts psykbryt på bästa sändningstid. Skulle inte bli förvånad om han är sjukskriven för stress om någon vecka...
Sen är ju "rasist"-frågan helt absurd och fullkomlig irrelevant. Alla med mer än en hjärncell förstår att det inte var det Janne syftade på men han betedde sig ändå som en jäkla fåne under hela intervjun.
Citera
2023-03-28, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfentanil
Äsch klart det blir rasistanklagelser direkt och att den där Bojan "kräver" en ursäkt .. är han 5 år eller? Väljer han att bara klaga och vara lite vass då ska han väl kunna ta att någon säger ifrån? Jävla mupp.

Seriöst.. vem bryr sig? Svensk fotboll. Totalt värdelös. Fattar inte ens att folk väljer att bli så passionerad och helt galna när det är en landskamp?

Hockey kan jag förstå för där är i vi iaf bra men fotboll?
Svensk fotboll = totalt värdelöst = Jannes ansvar = kritiska frågor = Janne spårar ur = Janne borde få sparken
Citera
2023-03-28, 07:51
Medlem
semuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlarsson365
Svensk fotboll = totalt värdelöst = Jannes ansvar = kritiska frågor = Janne spårar ur = Janne borde få sparken

Sparken är att ta i men han borde pudla rejält efter detta hjärnsläppet
Citera
2023-03-28, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Ja han är tjafsig så där. Han munhuggs i studion men kan också ha glimten i ögat tillsammans med de andra. Han låter mer ”på” och envis sina resonemang.
Men just frågan han ställde till Janne var ju inte konstig över huvud taget, fullt normalt att fråga om hur en förbundskapten tänker kring specifika spelare.

Han fick ett svar, men kände sig ändå tvungen att vara på och trycka ännu mer. Förstår Janne helt och hållet. Jesper har varit skadad och det är först den senaste månaden som han har haft en positiv formsvacka. Såklart så bygger man inte ett helt lag kring en sådan spelare.

Men detta fattade inte Bojan och Janne har helt rätt i att dom har vunnit 5 matcher utav 6. Detta var inte med i många klipp men det gnäller Bojan om också.

Något som triggar Janne förmodligen med.

Bojan är en idiot!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in