Citat:
Ursprungligen postat av
lebronx
Tre gånger* Du glömde nämna OW bunker (om du inte är bekant med det så bifogar jag lite kul läsning). Det är inte känt för många, men visst var käre Harald även där och plundrade. Från börsnoterat till konkurs på ett år är starkt jobbat,även för honom.
https://www.affarsvarlden.se/artikel/altor-nar-forlikning-i-ow-bunker-malet-ingen-kunde-ha-forutsett-handelserna
https://borsen.dk/nyheder/finans/ow-bunker-sagen-for-retten-kapitalfond-i-skudlinjen
Edit: 4, om man ska räkna med Kaunisvaara (fd. Northland resources), gruvan som han drev i botten
H-Mix är en människa som är ond rakt igenom.
Han satsar inga egna pengar utan svenska folket (genom staten) skall stå för risken och eventuell vinst skall tillfalla honom.
Han har så mycket kontakter med politiker typ Sossen Anders Sundström som väl satt i Europeiska Investeringsbanken och så vidare och så vidare...
P. Carlsson är en griskuk av episka mått riktigt svin.
Adolf Hitler var trevlig och månade om folk på ett helt annat sätt än dessa sjuka giriga människor.
Förmodligen är det rätt tråkigt att sitta i fängelse men det kunde det kanske kunna vara värt om man fick krossa skallbenen på dessa oerhört cyniska människor, de har stulit så mycket gemensamma pengar för att berika sig själva så folket dom borde vara hård!!!
Varför är de inte häktade?
Varför är de fria i samhället?
Varför lever de???
Jo för de har lierat sig med den politiska makten och "skall göra saker gröna".
De har gjort att barnskötare skattar bort sina pengar för att fylla deras fickor, det är så sjukt så klockorna stannar... Varför är detta möjligt???
Jo för de och politikerna delar på pengarna från barnskötare, sjuksköterskor, undersköterskor, lokalvårdare, busschaufförer, vaktmästare, hemtjänstpersonal, verkstadsarbetare och så vidare...
Detta gör de med politikers tysta godkännande, politiker på den högra sidan.
Hade jag varit H. Mix hade jag förmodligen aldrig satt min fot i Sverige igen...
Risken för krossat skallben är nog för stor HAHAHAAHAHAHHA :-)