• 4
  • 5
2023-03-26, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Ni förstår innebörden av min trådstart.
Negrer och araber är som gräshoppor.
Så vad skall svenskar göra?
Tänk om du är fattig svensk och tvingas leva i ett utanförskapområde bland orcherna, är värre än ett fängelsestraff.
Vi ska bli en humanitär stormakt.
Citera
2023-03-26, 10:33
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Vi ska bli en humanitär stormakt.

Istället blev vi bäst på att vara sämst.
Citera
2023-03-26, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Hur får man bort såna jag har själv problem med en inavlade kurdfamilj misstänker dessa har stjält från källaren samt så springer deras avkomma I trappan och tjuvringer. Fy fan vad jag hatar dessa as

Skaffar sig ett rejält lås i källaren eller som jag, ser till att inte ha några värdesaker där.
Eller så får du väl skaffa dig en husvagn/villavagn så kan ju du ju starta ett trailertrashområde nånstans.
Citera
2023-03-26, 13:39
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Sånt varierar över tid och månad. Sist jag ringde polisen när blatteknarkaren under mig slått sönder min dörr så vägrade dom komma.. för det var lixom "no go zone" för dom just då på sånt.. så det blev att anmäla över telefon och ta bilder och så kom dom istället mitt på dagen .. någon dag senare.

När det bara var svenskar och några finnar kom de aldrig. Då menar jag aldrig. Kom de, cirkulerade de utomhus och åkte. T ex blev min granne misshandlad av en främmande man och när vi ringde sa de att det är anmält som partnerbråk så de får slå ihjäl varandra om de vill. Jag sa att nej, hon känner inte honom, han förföljde henne hem. De sket i det. Vi hade ett amfetaministpar också som grannar. Hon slog honom medvetslös och vi fick inte ens ambulans att komma. Vi var en vit fläck på kartan. Folk tror att det var ett bra område för att det var vitt. När banken blev rånad kom de, efter 20 minuter.
Citera
2023-03-26, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Invandrare får lönebidrag så så en blatte får jobb före en svensk.

Åfan. Kanske ska pitcha det nästa gång jag söker jobb eller nåt.

Rasismen går hand i hand med okunskapen
Citera
2023-03-26, 21:09
De börjar krypa in i lägenheterna här nu. Fyfan. Vilka idioter. Ingen hit att leva med.

Hade föredragit mindre tältläger med svennar. Det hade varit ett lyft till skillnad från den här skiten.
Citera
2023-03-26, 21:42
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Skaffar sig ett rejält lås i källaren eller som jag, ser till att inte ha några värdesaker där.
Eller så får du väl skaffa dig en husvagn/villavagn så kan ju du ju starta ett trailertrashområde nånstans.

Ok din bot du missar poängen det var inte jag personligen som blev bestulen.
Citera
2023-03-26, 21:44
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Hur ska en "V" människa som du överleva utan din värdkropp?

Din dumma jävel vi är inte parasiten du är.
Citera
2023-03-26, 22:12
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Tänk om du är fattig svensk och tvingas leva i ett utanförskapområde bland orcherna, är värre än ett fängelsestraff.
Men vad fan. Kamma dig, klipp dig och skaffa ett jobb så går det nog bra. Sitt inte här och yla.
Citera
2023-03-27, 06:04
Undvik storstäder till att börja med. Bo i vita kommuner en bit från storstäderna. Bodde inne i Göteborg ett tag centralt och även om det ansågs vara ganska lugnt vid mig så var de flera rån och även ett mord utanför mig.
Citera
2023-03-28, 20:04
Medlem
Bo på landsbygden, handla av svenskar, håll dig till egna intressen som är fria från lakritstomtar. Knarka inte, häng inte i storstäderna i onödan eller förorterna.
Citera
2023-03-29, 18:11
Medlem
Citat:

Tja i ditt fall baserat på dina tidigare trådar så kan du sluta vara en rövhatt...men det är ju mitt tips det.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in