2023-03-25, 23:08
Medlem
DirtyLobsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Köp tornadospray, lagligt i Sverige och används av tjeckisk polis.
Är det sån här?
https://youtu.be/zSXTC5qhdkM
Citera
2023-03-25, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyLobster
Är det sån här?
https://youtu.be/zSXTC5qhdkM
Haha Lorry gänget. Vilket ramaskri om detta sänts i dagens SVT.
Citera
2023-03-25, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Ni förstår innebörden av min trådstart.
Negrer och araber är som gräshoppor.
Så vad skall svenskar göra?
Tänk om du är fattig svensk och tvingas leva i ett utanförskapområde bland orcherna, är värre än ett fängelsestraff.

Whitetrashmongon är som gräshoppor.. försöker mörda varandra på balkongen, dealar knark, håller på med trafficking, spelar hög musik, skriker i trappuppgånge och gapar i lägenhet så man måste ringa Securitas.. har barn som är okontrollerbara..

Fy fan vad jobbigt det är att bo i ett utanförskapsområden.. tre såna där satans värdelösa whitetrash svennar har jag fått se till att få bort.. men bara en blatteknarkare.
Citera
2023-03-25, 23:36
Medlem
Citat:
Ni förstår innebörden av min trådstart.
Negrer och araber är som gräshoppor.
Tänk om du är fattig svensk och tvingas leva i ett utanförskapområde bland orcherna, är värre än ett fängelsestraff.
Bill Pullmans karaktär i Independence Day, upplevde samma sak om rymdvarelser a i filmen, som sker i verkligen i eu, främst i Sverige.
Citera
2023-03-25, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Jag har inte gott om pengar direkt men efter att ha bott i "orten" under ett antal år med allt vad det innebär med bilbränder, skottlossningar, maskerade gangsters som smyger runt lägenhetsknuten, öppen narkotikaförsäljning samt blåljus och massiv polisnärvaro periodvis så bor jag idag helt neberfritt och pysslar bara med neberfria hobbies och det gör underverk för skälen kan jag säga.

Man behöver inte så mycket kapital. Sverige består av en jävla massa skog och ute i skogen är huspriserna låga och det finns hus eller mindre fritidstugor att hyra med lite tur.

Mina boendekostnader idag är bara marginellt högre än när jag bodde i ghettot.

Ett annat tips är att också sluta konsumera svensk kommunistmedia och hålla sig till den så kallade alternativmedian det gör också underverk för det psykiska välmåendet.

Hobbies som är typiskt svenska och inte attraherar nebers som man kan pyssla med är tex jakt, sportfiske, andra typer av friluftsaktiviteter, sportskytte, bandy om man bor uppåt landet, hockey eller ridning för att nämna några.

Så vilker hobbies kan vi som bor söderöver göra? Som är PK i din lilla rasistiska hjärna?
Jakt kräver jakträtt och fiske likaså.. om du inte vill meta med metspö nånstans där det är ok...
Sportskytte.. du verkar vara minst lika skjutglad som "babbarna" i mitt utanförskapsområde.

Citat:
Ursprungligen postat av trent
Sluta vara en liten töntig rasist, sluta skylla din olycka på andra och kanske skaffa ett jobb? Eller klarar du inte av jobben invandrarna har?

Bra skrivet trent!

Citat:
Jo, klart jag är ras realistist. Vet inte du inte vad det innebär.

Nej det vet jag inte då det är så många whitetrashmänniskor i vårt land varav du verkar vara en av dom. (om du nu är vit på riktigt och inte har lite smutsblod i dig.. har du släktforskat ordentligt?).

Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Jag är helt ofarlig för kriminella. Dessutom inte ens värd att råna. Dessutom var det inte speciellt tryggt här innan invandringen. Nu finns iallafall en del normala familjer med barn. När det var svenskt här bodde bara socfall här. Numera kan man ringa polisen. Förr kom de inte till vårt område vad som än hände.

Sånt varierar över tid och månad. Sist jag ringde polisen när blatteknarkaren under mig slått sönder min dörr så vägrade dom komma.. för det var lixom "no go zone" för dom just då på sånt.. så det blev att anmäla över telefon och ta bilder och så kom dom istället mitt på dagen .. någon dag senare.

Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Frågan borde vara hur ska blatten överleva utan sin värdkropp.

Hur ska en "V" människa som du överleva utan din värdkropp?
Citera
2023-03-26, 00:00
Medlem
Börjar bli så jävla less på svenskar som ser sig själva som offer. Hela jävla flashback är fullt av offermentalitet och på det en rejäl dos ilska.
Vafan, sluta identifiera er så jävla mycket med din svenskhet och att du är svensk. Ja, du är svensk, men du är mycket mer än svensk, du är en människa på planeten jorden och kan göra vad fan du vill. Utveckla dig själv, stå för dina värderingar, var en god medmänniska, uttryck dig och kämpa för det du tycker är viktigt, men kämpa för i helvete inte för "svenskhet" och fastna inte i nostalgi är mina tips.. eller om du nu ska kämpa för svenskhet så gör det till svenskhet 2.0 - vill fan inte tillbaks till Svenskt 80-tal fyfan va dassigt. Tryggt? Ja. Men vi svenskar måste göra upp med vårt trygghetsbehov det är så jävla omanligt och det är vår historia som gjort att vi hamnat där vi är i dag - konflikträdda, konsensussökande, trygghetsknarkande.. Världen ser annorlunda ut nu och den kommer med många möjligheter att växa och bli starkare, sluta drömma om någon utopi eller älta varför det har blivit som det har blivit... så jävla osexigt
Citera
2023-03-26, 00:02
Medlem
Problemet med Sverige är svenskarna själva.
Vita svenska män är så jävla elaka och mobbar andra vita svenska män.

Ett stort problem är män som har orange hår och fräknar i ansiktet och är lite överviktiga, dessa mobbar mest av alla.
Citera
2023-03-26, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Vad är en svensk egentligen? Det är en definitionsfråga som varierar över tid. En svensk i dag är inte samma som för 100 år sedan. I dag ingår ramadan och halal i Sverige. Detta finns nu och försvinner inte. Det bästa du kan göra är att acceptera detta och gå vidare.
Du är säkert en sådan som tror att lågaffektivt bemötande är rätt sätt att bemöta deras våld på också.

Frågan gäller dock inte definitionen av en svensk, utan hur en svensk ska överleva i sitt eget land. Problemet är inte ramadan, utan att Sverige har blivit ett farligt land med gängkriminalitet och att vår polismyndighet och försvar sedan flera år inte anser att Sverige kan beskrivas som ett land i fred.

Vi behöver inte acceptera det allt ökande våldet och inte heller politikernas missbruk av skattemedel. Det är INTE rätt att lägga sig ner i fosterställning och ta emot sparkar och slag från förövare, som vi dessutom måste försörja, oavsett om förövaren är våra politiker och myndigheter eller folk med utländskt ursprung.

Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Frågan borde vara hur ska blatten överleva utan sin värdkropp.
Detta är en mycket bra fråga.

Många tror att migranterna kommer att flytta hem när resurserna sinar och glömmer bort att parasiter hoppar till nästa värddjur först när det första inte längre har något liv kvar att suga ut. Det riktiga kaoset kommer när bidragen sinar. Finns en anledning till att bidragen ökat med 8,6% den första januari 2023, när lönerna hålls nere till en fjärdedels ökning.
Citera
2023-03-26, 09:22
Medlem
lyckebobys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Så får det bli. Det måste bli så. Blir som i brasilien tillslut om vi inte gör upp.
Jag menar allt. Något är fel när invandrarna hatar oss.
Det har blivit som en livsstil att hata Sverige hos många trots att dom får fina lägenheter men kanske minimalt med bidrag. Om dom inte är somaliska åttabarnsmammor såklart. Då går det bra med mycket bidrag och skicka hem tusenlappar.
Vi ska försörja dessa vaggande muslimska inslöjade tjockisar. 🤷
.....tack för att du finns!
Citera
2023-03-26, 09:49
Medlem
-Tesla-s avatar
Svensken vaknar bara upp när det berör en själv. Just nu berör det inte de som har stört chans att påverka. Men det kommer till de med så småningom
Citera
2023-03-26, 09:53
Medlem
Sladdarens avatar
Rösta rätt och organisera sig rätt vad annars ?
Citera
2023-03-26, 09:58
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Whitetrashmongon är som gräshoppor.. försöker mörda varandra på balkongen, dealar knark, håller på med trafficking, spelar hög musik, skriker i trappuppgånge och gapar i lägenhet så man måste ringa Securitas.. har barn som är okontrollerbara..

Fy fan vad jobbigt det är att bo i ett utanförskapsområden.. tre såna där satans värdelösa whitetrash svennar har jag fått se till att få bort.. men bara en blatteknarkare.

Hur får man bort såna jag har själv problem med en inavlade kurdfamilj misstänker dessa har stjält från källaren samt så springer deras avkomma I trappan och tjuvringer. Fy fan vad jag hatar dessa as
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in