Det förklarar de blickar han gav mig när vi sprang in i varandra på Folkungagatan för tiotalet år sedan, det såg ut som han ville äta upp mig på ett erotiskt sätt, sen försvann han in i porten bredvid McD.
I filmen "Fru Marianne" som citeras så spelar han en roll som har en mer än lovligt homoerotiskt förhållande med en annan man. Det säger ju iofs ingenting.
Är det nån annan än jag som får klara hustrumisshandlarvibbar av vår käre Per? Han brukar spela svin, och jag tror att han lyckas göra det så bra, just därför att den typen av gestaltning ligger väldigt nära honom själv.
Jo men visst Skådespelare spelar ju alltid sig själva.. SUCK!
har träffat honom en gång i Södertälje, och han är som sagt väldigt kort typ<170cm! under vårt tillika korta samtal så var gav han ett ganska trevligt intryck. men, vad vet man...
Det förklarar de blickar han gav mig när vi sprang in i varandra på Folkungagatan för tiotalet år sedan, det såg ut som han ville äta upp mig på ett erotiskt sätt, sen försvann han in i porten bredvid McD.
Oj då! I den porten (52an) bodde en känd schlagerkille. (Som gärna kommer hem till jul...).
PM slog väl igenom (eller nåt) som officer i 1939. Då var han också en elak fan!
Personligen tycker jag han verkar ha humor och kan driva lite med sig själv...
Han är stenhård. Viggo är en av de coolaste lirarna någånsin. Per moberg är en av de få svenska skådespelarna som kan lira hård. Snubben är ett unikum.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!