Ålder & Namn på hans 5 döttrar:
Janina 33 år, Liza 26 år, Alida 23 år,Molly, 16 år och Astrid 9 år.
Obs att jag tog det från en gammal tidningsartikel och plusa på åren jag vet gått sen artikeln trycktes, så alla kanske inte har fyllt ovanstående ålder.
Han har en övernattinslägenhet i stockholm, men bor oftast ute på tullgarn när han inte jobbar?
Hans fru Ines är psykoterapeut, såg henne utanför en mataffär i hölö omårdet, verkade lite deppig.
Han har varit professionell kock på ställen som Riche, Café Opera och Alexandra i Stockholmsområdet
Gick ut med dåliga betyg på gymnasiet, förutom i Idrott, vilket enligt honom själv beror på att han var hyperaktiv som mindre
Önödigt vetande:
Hans hund är uppkallad efter idolen Marlon Brando.
Hans katt heter stella
Han är född kräftan
Citat:
Ursprungligen postat av Phalanx
Det står på Wiki att han är född Andersson.
Varför har han bytt namn?
Saxat från interjuv med Alex Schulman:
Varför bytte du namn från Andersson till Morberg?
– Därför att min mamma hette Morberg och jag tyckte förut att Andersson var för folkligt. Jag ångrar det väldigt mycket i dag. Det har jag sagt till min pappa också.
Var pappa besviken?
– Nej. Han sa bara helt lugnt: ”Jag tyckte det var lite löjligt att du bytte namn.”
Edit: kan bara lägga till att när hans dotter Molly (16 år) gick ut ur hölöskolan höll hon och en kompis en avlustningsfest utanför tullgarn, där flera fjortisar tog med sej kopriösa mänger alkohol som dom förtärde under kvällen..