2007-08-06, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Svettas gör han nog för att det antagligen är jävligt varmt i köket.
Högsommar och varmt inomhus redan innan spisar, ugnar och pannor värmer ännu mer. Lägg sedan till att fläktarna inte kan gå på full speed eller att fönstren inte kan stå på vid gavel, då det skulle störa ljudupptagningen. Själva inspelningen av varje program tar några timmar och att det är en lågbudgetprodution från början utan en massa sminköser som håller svettblänket borta.

Tack för svaret, Per Moberg, då vet vi att du inte går på tjack.
Citera
2007-08-06, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sEBbe85
Vet någon något om denna Per Mobergs drogvanor? Om man har nån som helst erfarenhet av tjack ringer varningsklockorna så det gör ont i öronen när denna fåne valsar omkring i "vad blir det för mat?" - han är så uppenbart på avtändning, han valsar omkring gråsvettig i ansiktet och har liksom sinnet uppe i det blå, mumlar för sig själv, dansar omkring, tuggar med sin lilla lilla mun.. skär sig i handen.. hela tiden med en nervös underlig egenrgi och en lite rädd flackande blick. ALLT säger mig att han går på tjack, men jag har inga bevis annat än det jag ser i tv. Vad säger ni? Nån som vet något om denna Per?

Glöm inte bort att mannen är skådespelare. Han vill nog göra lite "show" av det.
Citera
2007-08-06, 14:51
Medlem
Chandler Bings avatar
Jag har alltid gillat Per....ända sen rederitiden, han är unikt "elak". Tänk att få hänga med han ut på jakt och sen göra nåt gott av köttet. Han kan mycket om dom dom bitarna.
Citera
2007-08-06, 14:59
Medlem
Oxens avatar
Hm. Såg något program där han var ute och lagade mat... i djupaste afrika eller något annat "ociviliserat" ställe. Per var svettig som en gris förstås, stressade runt och försökte få någon inföding att fatta vad han ville ha. Sedan dissade han köttet, vattnet, och allting annat som dom fick tag på. Jag var stenad som ett ägg och tyckte det var något av det bästa jag någonsin sett.

Kanske inte var riktigt så det gick till, men något i den stilen var det.
Citera
2007-08-10, 21:52
Bannlyst
han har allltid varit en bad guy i mina ögon, sen viggo. antar det är skumt med han
Citera
2007-08-10, 23:09
Medlem
stämer bra det, han bsker bolaget på fridhemsplan rätt s¨å oftam och alltid lsicke r det med 34. BIB'ar!"
Citera
2007-08-11, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
stämer bra det, han bsker bolaget på fridhemsplan rätt s¨å oftam och alltid lsicke r det med 34. BIB'ar!"

Det där förstår jag inte!?

Han besöker tydligen bolaget på fridhemsplan rätt ofta, men sedan tar det stopp för mig.
Citera
2007-08-11, 08:06
Bannlyst
Inte alls skum

Per är inte alls skum. Han är en grymt bra vän (kanske lite hetlevrad ibland), fantastisk pappa och en kool kille med en en stor portion energi. Hur han är som make har jag ingen aning om, kanske är småjobbig eller så kanske han är perfekt, men vem bryr sej????? Nu vet ni.
Citera
2007-08-11, 08:48
Medlem
Barschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Det där förstår jag inte!?

Han besöker tydligen bolaget på fridhemsplan rätt ofta, men sedan tar det stopp för mig.

och alltid slinker det med 3-4 Bag in boxar?
Citera
2007-08-11, 09:20
Medlem
Käket han lagar ser väldigt gott ut. Han vet vad han sysslar med. Sen är ju han en skådespelare och dom är som dom är. Men hur som helst så verkar han vara en skön snubbe.
Citera
2007-08-11, 09:23
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Kan han inte klippa sig och skaffa ett RIKTIGT jobb...
Citera
2007-08-11, 09:31
Medlem
headzups avatar
Han är nog en ful fisk på många sett , men programmet vad blir det för mat är iaf topnotch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in