Citat:
Ursprungligen postat av
urban.j
Stockholm behöver växa, så Lidingö behöver bli större.
Finns massor av plats för lägenhets hus.
Men dom korrupta politikerna vill öka värder pä sina hus, men platsen behövs för alla nyanlända moderaterna tagit hit.
Och vi alla behöver hjälpas åt när det gäller flykting krisen även Lidingö.
Resten av Sverige har dragit sitt lass, nu är det dags för dom rika i Stockholm att anpassa sig efter det nya Sverige dom har varit med och att skapa.
Det finns en jäkla massa plats i innersta Småland, låt flyktingarna få bygga sina kåkstäder där istället för att förstöra Lidingö.
Vi behöver inte hjälpa till att få hit fler tomtar som inte kan knyta ett par skor och som aldrig kommer kunna försörja sig själv.
Inför istället ett språk och försörjningskrav, ta även bort alla former av bidrag så kommer dom flyktingbostäder vi har idag räcka, dom ekonomiska flyktingarna skulle fly en gång till, dom har ju för vana att fly istället för att stanna och göra rätt för sig.
Varje invandrare jag ser sätter jag ett minustecken på -70000 eftersom det är genomsnittsförlusten för alla invandrare du ser.
Permanenta uppehållstillstånd skulle aldrig delas ut och dom som har fått det skall kunna mista dom vid brottslighet.
Så tycker jag i alla fall.