2006-07-23, 22:13
Bannlyst
Sökte men hittade inget av intresse. Det är så att en kille jag talades vid med för ett tag sedan berättade att han hade Theralen utskrivet men han använde de vara i sitt rätta syfte. Så nu undrar jag, hur blir effekterna av theralen? För och nackdelar? Och går det att bli bäng på det?

Skål!
Citera
2006-07-23, 22:20
Medlem
Käkade denna barn medecin i ett år..och enligt mig så blir man exakt som när man röker braj..garvattaker..sover länge som faan eller har as svårt att gå upp..torr i munnen hela tiden..frånvarande..käkade typ 30mg om dagen..vet inte om det är mycket men efter några veckor blir man seg som faan..

Tack o hej
Citera
2006-07-23, 23:10
Bannlyst
garvattacker?

blir enbart trött av det.. kanske är individuellt, men har aldrig hört talas om det.
Citera
2006-07-23, 23:12
Medlem
Nä men alltså satt på komvux o lärarens miner fick mig att garva sönder mig du vet sådär helt pinsamt som fan..man e ju så cp bäng liksom
Citera
2006-07-23, 23:56
Medlem
smärtpatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Make_me_hole
fan..man e ju så cp bäng liksom

Citera
2006-07-24, 01:04
Bannlyst
Då drar jag slutsatsen att detta är något för mig.
Citera
2006-07-24, 02:14
Medlem
Geils avatar
theralen är individuellt. jag personlligen känner inte av ett skit på det oavsett mängd.
Citera
2006-07-24, 02:25
Medlem
Det är en vanlig, svag insomningstablett som fungerar på vissa men inte på andra.
Däremot går den inte att knarka på, möjligen blir du så trött att du känner dig trög och bäng pga det men det går inte att bli "hög" på Theralen. Har du däremot sömnproblem så kanske de funkar mot dem. Själv tycker jag Theralen är en av de bättre svaga sömntabletterna.
Citera
2006-07-24, 03:09
Medlem
Har aldrig provat några tabletter men ett "rör" med flytande så sommnar jag på direkten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in