Sökte men hittade inget av intresse. Det är så att en kille jag talades vid med för ett tag sedan berättade att han hade Theralen utskrivet men han använde de vara i sitt rätta syfte. Så nu undrar jag, hur blir effekterna av theralen? För och nackdelar? Och går det att bli bäng på det?
Käkade denna barn medecin i ett år..och enligt mig så blir man exakt som när man röker braj..garvattaker..sover länge som faan eller har as svårt att gå upp..torr i munnen hela tiden..frånvarande..käkade typ 30mg om dagen..vet inte om det är mycket men efter några veckor blir man seg som faan..
Det är en vanlig, svag insomningstablett som fungerar på vissa men inte på andra.
Däremot går den inte att knarka på, möjligen blir du så trött att du känner dig trög och bäng pga det men det går inte att bli "hög" på Theralen. Har du däremot sömnproblem så kanske de funkar mot dem. Själv tycker jag Theralen är en av de bättre svaga sömntabletterna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!