• 3
  • 4
2023-03-25, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
70% av de gatu-prostituerade är zigenarflickor, men de ser män som en arbetsplats och ett kärleksfullt samtycke tror jag är svårt att uppnå mellan zigenarkvinnor och svenska män.
Men vill man sätta på en så har det aldrig varit ett problem i praktiken, tvärtom.
Om en svensk man gifter sig med romsk kvinna gifter han sig med hela släkten.
Har inget emot om en svensk gör det måendet blir väldigt komponerat.
Citera
2023-03-25, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Givetvis ska inte våra gener blandas med romskt smuts..
Snubben har rätt i sak. Men ush.
Charles Chaplin var halvrom.
Citera
2023-03-25, 07:07
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Charles Chaplin var halvrom.

Nix.
Han var engelsk traveler.
Jämför med "tattare".
Citera
2023-03-25, 09:01
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Om en svensk man gifter sig med romsk kvinna gifter han sig med hela släkten.
Har inget emot om en svensk gör det måendet blir väldigt komponerat.

Der typical untermensch.
Citera
2023-03-25, 09:24
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
>Jag vet inte om jag sett en snygg rom. Ofta ser de rätt vulgo ut och har stora kroknäsor, snackar om de unga.
de som sitter och tigger är heller inga skönheter. kanske de mer lyckligt lottade vad beträffar skönhet, används i prostitutions-grenen i deras företagsimperium. Fy fan så iskalla de är.
Citera
2023-03-25, 09:42
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
>Jag vet inte om jag sett en snygg rom. Ofta ser de rätt vulgo ut och har stora kroknäsor, snackar om de unga.
de som sitter och tigger är heller inga skönheter. kanske de mer lyckligt lottade vad beträffar skönhet, används i prostitutions-grenen i deras företagsimperium. Fy fan så iskalla de är.

Ja de är i samma kategori som politiker och media skrupellösa jävlar. Men svensken vill tydligen ha dessa här.
Citera
2023-04-07, 12:55
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasaw15
Vissa kvinnor från fattiga länder i Afrika eller Asien skaffar ju ibland en västerländsk man bl a för att komma ur fattigdom.

Med betoning på "bl a".

Vad säger du om kvinnornas situation i Afghanistan, Iran, Saudi-Arabien ... osv? I tex Indien lär det förekomma att flickfoster aborteras bort. I inte minst Afrika utsätts flickor för omskärelse. I tex Pakistan och Bangladesh förekommer det att män kastar frätande syra i ansiktet på flickor/kvinnor. I Kina under ettbarns-politiken förekom det visst att nyfödda flickebarn avlivades för att istället få en pojke som nästa barn osv osv.

I en sådan värld kommer en vanlig hygglig svensk man ganska långt även om han inte har några pengar att tala om.
Citera
2023-04-07, 12:58
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Är Rickard Wall släkt med Paul Wall? https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Paul_Wall

Det måste i så fall vara på mycket långt håll. Jag har aldrig hört talas om denne man.
Citera
2023-04-07, 13:05
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja de har alla tre ungar hemma som de vill åka hem till. Snacka om att jag inte vill ha det bagaget.

Tja, det kanske inte framgick när det begav sig. Men jag gjorde ett tanke-experiment.

Tänk om vi med ett trollslag kunde stoppa tvångs- och barnäktenskapen och därmed påföljande tvångsgraviditeterna inom de romska miljöerna. Då skulle inget binda de romska kvinnorna/flickorna som sitter utanför våra butiker till den romska miljön. Och min fråga blir då: Skulle dessa flickor/kvinnor sitta kvar eller skulle de resa sig och gå iväg och lämna misären bakom sig? Mitt svar är JA, och därmed har jag också tagit fram lösningen på hela problematiken:

Stoppa tvångs- och barnäktenskapen inom de romska miljöerna - och också i övrig annars där sådant förekommer.
Citera
2023-04-07, 13:40
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Har det skapats några lyckliga relationer här.

Finns en omvänd som slutade med TiggeROM barn o singelmamz - Anna Silver var namnet-
finns väl tråd om henne

Tja, det finns flera. Svenska Josefin tex: https://www.hallandsposten.se/nyhete...mans-1.4074457

Däremot finns det färre svenska män som gift sig med romska kvinnor - för då går det som för Fadime Sahindal.

Mångkultur skriker PK så att de blir blåa i ansiktet.
Citera
2023-04-07, 13:43
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingenio
Hehe...vi får väl se vad Wallen svarar på detta. Han hänger ju här på FB.

Japp, och nu har jag svarat. Se inläggen ovan i tråden.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in