Citat:
Ursprungligen postat av
aina08
Jag har aldrig haft så innan jag skaffade den här datorn, på någon annan windows, att den skapat dessa mappar.
Är väl bara Papperskorgen som dyker upp själv. Allt annat som kommer upp som genvägar går att ta bort utan att de kommer tillbaka, utom just dom här två jag kämpar med nu.
Edit.
Datorn fick stå 30 min men då kom dom inte tillbaka, så de lär va tillfälligheter när de kommer gissar jag.
De var inte så för mig heller för Man skaffade W10
De dyker upp på alla externa för mig iaf, genvägar säger du?, jag vet inte genvägar är ju just genvägar till en annan mapp. Det konstiga med det skulle vara att var går genvägen då, för då måste den ju referera till en annan mapp, med originalfilerna...den på själva HDD(SDDn egentligen) med systemet på.
Genvägar har ju annars en liten ruta längst ned till vänster med en böjd pil på...
Camera roll, ja känns lite som en mapp de vill man ska ha fotografier på kamerarulle lite nostalgiskt namn..
Papperskorgen går ha som dolt objekt, Tror du inte kan ta bort den. Du kan ha den som dolt objekt, och tömma den ifrån utforskaren...