• 1
  • 2
2023-03-22, 04:48
Avstängd
Förslagsvis efter tre år av från statens sida tortyr.

Har man rentav inte bara rätt utan skyldighet att döda de medskyldiga?

Jmf koncentrationslägrena, var det inte påbjudet att skära halsen av lägervakten? Ni vet sådana där som begår skolskjutningar..om ni förstår vad jag menar.
Citera
2023-03-22, 04:51
Medlem
Halloween2s avatar
Gå och lägg dig och glöm inte din medicin.
Citera
2023-03-22, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod

Jmf koncentrationslägrena, var det inte påbjudet att skära halsen av lägervakten? Ni vet sådana där som begår skolskjutningar..om ni förstår vad jag menar.
Skulle säga att om man är PK och säljer ut sitt land till korrupta politiker samt utländska kriminella.

Så en stor del av svenska folket förtjänar att dödas.

Vissa gränser är moraliskt förkastligt att passera.

Att vara sådana genomruttna förrädare som de flesta svenskar varit är mer än nog för att förtjäna döden och att deras död skulle ha ett gott syfte!
Citera
2023-03-22, 05:50
Medlem
NyaHenriksss avatar
Landsföräderi, mord, våldtäkt samt hyvla skidbacke i osten.
Citera
2023-03-22, 06:49
Medlem
Beror väl på vad du har för moral?

Åtminstone vissa abrahamitiska trosbekännare anser det OK att döda människor som "hädat".

(Ännu 1693 fann svenska staten det moraliskt rätt att bränna samen Lars Nilsson från Pite lappmark för "trolldom").

I USA är det moraliskt rätt att döda den som utan lov beträder din mark.
Citera
2023-03-22, 06:51
Medlem
Om människan är peddofil då har du 100% moraliskt stöd att ha ihjäl saken!
Citera
2023-03-22, 07:09
Medlem
Havandes avatar
"När du går i öppen terräng, besvära ingen. Om någon besvärar dig, säg åt denne att sluta. Om denne inte slutar, förgör denne." Satanismens 11:e regel
Citera
2023-03-22, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jalaka
Om människan är peddofil då har du 100% moraliskt stöd att ha ihjäl saken!

Även om han bara är "teoretisk" pedofil, och ännu inte antastat något barn?

(I princip har du ju på sättochvis rätt: hur kan man veta att han inte begår den förhatliga gärningen någongång i framtiden?)

(Förvärras eller förbättras hans sak om han ertappas ivrigt runkande till egenhändigt tecknade bilder av "barn"? Å ena sidan bekräftar det ju hans perversa läggning -- å andra sidan kanske han funnit ett utlopp för den, utan att skada någon!)
Citera
2023-03-22, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havande
"När du går i öppen terräng, besvära ingen. Om någon besvärar dig, säg åt denne att sluta. Om denne inte slutar, förgör denne." Satanismens 11:e regel

Hur långt från stadsmiljö/tätbebyggt område/landsväg är "öppen terräng"? Gills det även om där finns enstaka träd; isåfall, hur långt mellan dem?
Får jag förgöra den besvärande personen om hen trakasserar mig med telefonsamtal, eller måste det ske via röst eller gester direkt?
Citera
2023-03-22, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Landsföräderi, mord, våldtäkt samt hyvla skidbacke i osten.

"Landsföräderi" lär väl snart innefatta alla som talar illa om DET ÄCKELKRISTNA, SJÄLVGODA DJÄVULSLANDET SATAN AMERIKA!!! Om dvärgakrymplingen får som den vill!
Citera
2023-03-22, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod

Den isländske författaren Guðmundur Kamban, som aldrig i ord eller gärning uttryckt några nazistsympatier, mördades i Danmark av danska "motståndsmän" den 5:e maj 1945. Danska staten gjorde aldrig några ansträngningar att finna gärningsmännen och ställa dem till svars. Så, jo, det kanske var "påbjudet"!
Citera
2023-03-22, 08:34
Medlem
SameOldStorys avatar
Direkt jag såg din rubrik tänker jag "rör någon mina barn dödar jag dem direkt" men högst oklart om jag faktiskt skulle göra det. Nu känns det solklart men vetifan...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in