• 1
  • 2
2023-03-20, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Napoleon66
Rent logiskt så kan jag inte göra någonting men detta är bara ren fantasi från min sida😊

Om du nu hatar dina kollegor så mycket och du kan pausa tiden på något sätt så bara du kan röra dig så kan du klä av dessa personer nakna. Hitta ett spädbarn och klä av det naket och lägga dem i samma soffa framför alla sen starta tiden igen = dina kollegor cancelled forever

Kanske lite extremt att blanda in barn i det hela dock.
Citera
2023-03-20, 19:15
Avstängd
Hade gjort så att dom satte på varandra i en bögig situation påsättning eller avsugning på släktkalas.
Är det en tjej så hade jag ställt henne i en dp situation med en rad med killar med kuken i handen efter mitt i centrala stan där tusentals går förbi.

Hade gjort riktigt grova grejer beroende på vad dom har gjort. Dränkt dom i avföring så att dom måste gå igenom alla människor på en central plats, mycket handlar om att dom ska gå de walk of shame.

Sen är det klart att man göra så att dom förlorar allt och dra ut på hämnden ex är personen gift så sätter man personen i en otrogen situationen där partner kommer på dom.
Man se till att förstöra så att personen förlora vårdnaden för barnet
Man se till att allt går fel på jobbet så att personen får sparken.
Man se till att personen förlora sin bostad ex olika störningar
Senast redigerad av ProGBG 2023-03-20 kl. 19:59.
Citera
2023-03-20, 19:16
Medlem
Trollspotts avatar
Skulle stanna tiden och vänta tills jag kände att jag helt och hållet hade förlåtit dem
Citera
2023-03-20, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Hade gjort så att dom satte på varandra i en bögig situation påsättning eller avsugning på släktkalas.
Är det en tjej så hade jag ställt henne i en dp situation med en rad med killar med kuken i handen efter mitt i centrala stan där tusentals går förbi.

Hade gjort riktigt grova grejer beroende på vad dom har gjort. Dränkt dom i avföring så att dom måste gå igenom alla människor på en central plats, mycket handlar om att som ska gå det walk of shame.

Sen är det klart att man göra så att dom förlorar allt och dra ut på hämnden ex är personen gift så sätter man personen i en otrogen situationen där partner kommer på dom.
Man se till att förstöra så att personen förlora vårdnaden för barnet
Man se till att allt går fel på jobbet så att personen får sparken.
Man se till att personen förlora sin bostad ex olika störningar

Mycket bra inlägg, du har verkligen lyckats upptäcka många möjligheter utifrån denna typ av makt! 👍😊
Citera
2023-03-20, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollspott
Skulle stanna tiden och vänta tills jag kände att jag helt och hållet hade förlåtit dem

Bra svar! Det är viktigt att ha förmågan att förlåta!😊👍
Citera
2023-03-20, 20:08
Jag skulle ha lagt en kotte i Henriks kaffekopp
Citera
2023-03-20, 21:08
Medlem
Trollspotts avatar
Citat:
Bra svar! Det är viktigt att ha förmågan att förlåta!😊👍
Men först kanske jag hade lagt några korn kaustiksoda under förhuden på dem
Citera
2023-03-20, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollspott
Men först kanske jag hade lagt några korn kaustiksoda under förhuden på dem

😁😁😁👍
Citera
2023-03-20, 21:58
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngieD
Hur kan du göra saker om du pausat tiden?

Testa att läsa topic till tråden och försök sen att tänka en stund på vad det står och återkom om du har fortsatta problem att förstå tråden. Jag hjälper dig en smula:

Citat:
.. stanna tiden så att alla blev som statyer utom du, vad hade du då gjort ...

Hur svårt ska det vara egentligen?

Citat:
Intressant kommentar, tänkte inte på allt annat man faktiskt kan göra förutom att göra bort de ovänner man har i sin närhet😁👍

Du kanske ska ta den tanken med dig i verkligheten och fundera på om du ska sluta tänka på dina ovänner och lägga tankar och tid på trevliga saker/människor istället.
Senast redigerad av nedboy 2023-03-20 kl. 22:00.
Citera
2023-03-21, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Testa att läsa topic till tråden och försök sen att tänka en stund på vad det står och återkom om du har fortsatta problem att förstå tråden. Jag hjälper dig en smula:

Hur svårt ska det vara egentligen?

Du kanske ska ta den tanken med dig i verkligheten och fundera på om du ska sluta tänka på dina ovänner och lägga tankar och tid på trevliga saker/människor istället.

Jag tar till mig den kloka kommentaren för det är ju den attityden jag vill ha egentligen😊👍
Citera
2023-03-21, 20:43
Medlem
HobbyHitlers avatar
Det finns en gubbe jag tycker riktigt illa om. Han är en riktig konfliktsökare som skaffar sig ovänner i vilka miljöer han än rör sig i.
Jag hade väntat tills han var på den lokala krogen, pausat tiden, klottrat "NEGER" i pannan på honom, fyllt hans mun med färsk avföring och tryckt upp ett hekto snus i röven på honom.
Sedan hade jag mobilfilmat när tiden startade igen
Senast redigerad av HobbyHitler 2023-03-21 kl. 20:45.
Citera
2023-04-09, 21:55
Medlem
När kristersson ska tala öppet inför publik, så skulle jag dra nr hans byxor, ställa en neger framför honom på knä, och så kuken i negerns mun.
Samtidigt skulle kristersson hålla i en skyllt där det står" vi gillar olika".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in