• 1
  • 2
2023-03-20, 15:41
Medlem
Hur/vad kan en tjej göra för att inte framstå som en död fisk under missionären?
Citera
2023-03-20, 15:43
Enligt mig så är det okej att tjejen är ”död fisk” under missionären så länge hon inte är det under hela sexet.
Citera
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JevligtAnonym
Hur/vad kan en tjej göra för att inte framstå som en död fisk under missionären?
Låtsas att hon är attraherad av dig.
Nej, men ligg underst så hon får sköta jobbet då.
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Motjuck kanske kan va något.
Så enkelt.
Citera
Medlem
note-its avatar
Motjuck kanske kan va något.
Citera
2023-03-20, 15:44
Medlem
Benen brett isar, bit i killens nacke, snacka dirty.
Citera
2023-03-20, 15:56
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Men hur kan du vara en död fisk under missionären? Då är det ju du som ligger ovanpå och så att säga ska ta initiativet. Du kan ju lyfta upp hennes fötter och prova en annan vinkel, men gör det inte för plötsligt, för då kan du hamna fel i henne och hon får ont.
Citera
2023-03-20, 15:57
Medlem
Citat:

Om du har en pojkvän som är inkännande trasslar du bara till det om du ska prestera.

Fokusera på din njutning och ge naturlig respons när den är som störst så kommer din kille känna in den och använda signalerna för att få dig att njuta ännu mer. Vilket ger honom tillfredställelse.

Om han inte är helt porrskadad, självcentrerad och i total avsaknad av förmåga att känna in.

Att känna en kvinnas genuina åtrå slår alla tekniska övningar alla dagar i veckan även om hon ligger som en död sill.
Senast redigerad av rotebro-conny 2023-03-20 kl. 16:00.
Citera
2023-03-20, 16:41
Medlem
halaltarzans avatar
Man kan väl köra mission på lite olika sätt kan jag tänka mig, ett är väl när bruden är lite mer aktiv och särar lite bredare och liksom vinklar upp sig så hon typ styr bäret mot snubbens venusberg. Och ett annat är väl - min absoluta favo för övrigt - när kvinnan är relativt passiv och inte särar så mycket och liksom bara låter sin man lägga sig mellan hennes varma lår och tränga in samtidigt som hon håller om honom ömt.
Citera
2023-03-20, 17:20
Medlem
Om hon är kåt så kommer ju motjucken av sig själva. Försök själv att ligga still när en kuk åker in och ut ur din svullna vagina.
Citera
2023-03-20, 17:54
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Du är ju fan pervers på riktigt!

Kan förstå att ni ungdomar tycker en sån där öm och kärleksfull ställning som mission är lite pervers såhär 2023 när det är inne att vara hård i bingen och tycka om t.ex. strypsex, halsknull, A2M, rimjobb, dubble anal, facesitting samt att som man bli påsatt av sin kvinna med strappen.
Senast redigerad av halaltarzan 2023-03-20 kl. 17:56.
Citera
2023-03-20, 19:01
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Man kan väl köra mission på lite olika sätt kan jag tänka mig, ett är väl när bruden är lite mer aktiv och särar lite bredare och liksom vinklar upp sig så hon typ styr bäret mot snubbens venusberg. Och ett annat är väl - min absoluta favo för övrigt - när kvinnan är relativt passiv och inte särar så mycket och liksom bara låter sin man lägga sig mellan hennes varma lår och tränga in samtidigt som hon håller om honom ömt.

+1

Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Du är ju fan pervers på riktigt!

Har man inte sex som en pervers gör man fel, eller har full partner. Lyssna på vad han säger istället så kanske (förhoppningsvis) du också får ha perverst sex någongång
Citera
2023-03-20, 21:04
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:

Tjejen kan använda sina händer för att smeka killens överkropp, hon kan smeka sig själv mellan benen, hon kan sträcka sig och smeka hans pung. Hon kan vinkla benen på olika sätt, ha dem högt eller lågt.

Överlag är det väl att vara lite aktiv i akten. "Död fisk" tänker man sig någon som bara ligger platt på rygg med händerna längs sidorna. Vet inte riktigt ens om jag varit med om det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in