2023-04-16, 14:12
Medlem
Herregud vad Viktor är efterbliven, tror han på fullaste allvar att Josefin som är kär i Olle någonsin skulle välja han? nej såklart inte så varför bränna sin enda bro med Bella
Citera
2023-04-19, 13:25
Medlem
Puma006s avatar
Har inte sett dagens avsnitt. I gårdagens avsnitt då Casper tycker Elin har skjutit sig själv i foten, då uppenbart att Elin åker ut.
Citera
2023-04-19, 13:32
Avslutad
Det är något läskigt med Bella. Hon ser ut som om hon skulle vara dotter till dem där amerikanska tvillingarna Stacey och Darcey
Citera
2023-04-19, 16:12
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är något läskigt med Bella. Hon ser ut som om hon skulle vara dotter till dem där amerikanska tvillingarna Stacey och Darcey

Tycker hon har lite neandertaliska egenskaper i ansiktet om jag ska vara helt ärlig. Kort panna, ögonbryns bryggan, etc.
Citera
2023-04-19, 19:55
Medlem
Uppfattning om några av deltagarna:
Ida, rätt korkad egentligen...

Nicole, vilken osympatisk människa!

Tror Bella fått storhetsvansinne efter hela debaklet med Arvid också, för inte kan väll en frisk människa bete sig så?

Jesper, lika obehaglig som vanligt. Vet inte vad det är men den killen ger kalla kårar och skulle inte vilja möta honom ute en kväll...

Jonathan, naiv.

Casper, bara va fan?!
Citera
2023-04-20, 18:19
Medlem
Badassdominas avatar

Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Tycker hon har lite neandertaliska egenskaper i ansiktet om jag ska vara helt ärlig. Kort panna, ögonbryns bryggan, etc.

Håller verkligen me! Neandertalar-drag JA!
Och särskilt innan hon fyllde ut hela hakan och gjort om sig totalt.
Men som nån sa tidigare, vad har hänt me henne i den här säsongen? Hybris? Storhetsvansinne?
Arg hela tiden och tror hon kan bete sig hur som helst. Men de andra är väl egentligen fangirls och fanboyz bara för att hon är B-kändis. Dom vågar väl inte säga emot. Dumt egentligen!
Och ingen spelare är ju stark eller har makt om de andra inte tillåter det. *facepalm

Synd att man vet hur allt slutar
Senast redigerad av Badassdomina 2023-04-20 kl. 18:43. Anledning: ***
Citera
2023-04-22, 00:25
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassdomina
Håller verkligen me! Neandertalar-drag JA!
Och särskilt innan hon fyllde ut hela hakan och gjort om sig totalt.
Men som nån sa tidigare, vad har hänt me henne i den här säsongen? Hybris? Storhetsvansinne?
Arg hela tiden och tror hon kan bete sig hur som helst. Men de andra är väl egentligen fangirls och fanboyz bara för att hon är B-kändis. Dom vågar väl inte säga emot. Dumt egentligen!
Och ingen spelare är ju stark eller har makt om de andra inte tillåter det. *facepalm

Synd att man vet hur allt slutar

Har som tur är glömt bort vem som vann så för mig blir det en rätt spännande säsong ändå. Tycker det är mer synd att det antagligen är sista gången de kör det riktiga PH.
Citera
2023-04-26, 23:46
Medlem
1c9r5s avatar
Men kan jag bara få ha en Linn i fickan och ta upp när jag behöver bra energi?
Citera
2023-04-27, 16:54
Medlem
mycket tuttar och naket i den här säsongen?
Har inte kollat men brukar ju vara en del annars
Citera
2023-04-27, 21:09
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Följer exonthephspoiler, av självklara skäl, på instagram och jag förstår inte hennes besatthet av Lovisa. Personligen tycker jag att Lovisa är medioker och försöker vara rolig, men EOTPH skriker QUEEEEEEEEN. Är hon allmänt omtyckt eller försöker EOTPS göra höna av en fjäder IGEN?

Btw någon mer som stör sig på Bellas tandproteser? Ändrat om hur hon ser ut totalt.
Citera
2023-05-02, 14:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nightrage_roy
mycket tuttar och naket i den här säsongen?
Har inte kollat men brukar ju vara en del annars

Ja, mer än vanligt skulle jag säga.
Citera
2023-05-02, 14:15
Medlem
Ganonitos avatar
Inget nytt avsnitt idag. Konstigt. Har Pluto TV vikt ner sig och bestämt sig för att inte sända resten av säsongen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in