• 1
  • 2
2006-07-23, 14:59
Medlem
Mysonoxens avatar
Här skvallras det för fullt, men vilken skvallernyhet har varit bäst, och var den sann? Bajs-Elvis? Lennart Swahn? någon annan?

Min favorit är dock ett ihållande rykte som gått sen jag var barn att Olof Palme fick elchocker på Beckomberga.
Citera
2006-07-23, 15:08
Medlem
Ryktet om Peter Jöback och Fredrik Ljungberg som cirkulerade i oändlighet är ju en klassiker.
Citera
2006-07-23, 18:28
Medlem
Vår käre prins och Jöback icke att förglömma
Citera
2006-07-23, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Här skvallras det för fullt, men vilken skvallernyhet har varit bäst, och var den sann? Bajs-Elvis? Lennart Swahn? någon annan?

Min favorit är dock ett ihållande rykte som gått sen jag var barn att Olof Palme fick elchocker på Beckomberga.

...mmm, jättetroligt att Palme blev utsatt av det på ett dårhus för kvinnor.
Vem av kvinnorna på Beckomberga blir nästa stadsminister?
Citera
2006-07-23, 18:35
Medlem
OT... det allra sämsta var när "Haye" dödförklarade Lassgård. Har inte smält det än....
Citera
2006-07-23, 19:13
Medlem
Fula Gubbens avatar
Vad snackar du om? Beckis hade både herrar och damer på den gamla goda tiden. Särskilt Olof Palme, som kom in varje helg för el-chocker. Därav svensk invandringspolitik.

- F.G
Citera
2006-07-23, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Vad snackar du om? Beckis hade både herrar och damer på den gamla goda tiden. Särskilt Olof Palme, som kom in varje helg för el-chocker. Därav svensk invandringspolitik.

- F.G

Såja, nu ska vi inte bli upprörd. Du har säkert rätt om du så säkert säger att det var blandade kön förr på Beckomberga. Att Palme (f.d. statsministern) skulle varit där på elchocker tar jag med en nypa salt tills någon kommer med något mer lättsmält.
Citera
2006-07-23, 19:30
Medlem
ok, då tar vi det en gång för alla:
Palme var där för att besöka sin gamla mamma som låg och dog på Beckomberga.
Inget annat.
Han var inte narkoman heller så slipper vi det gamla ryktet också.
Inte heller spionerade han för ryssarna.
Punkt.

Märkligt att det gamla palme-hatet fortfarande lever, 20 år efter hans bortgång.
Citera
2006-07-23, 19:36
Medlem
diego2s avatar
När New Kids On The block var på tapeten gick det ett tag ett rykte om att lillkillen i bandet hade haft sex med en häst. Minns inte vad han hette och i ärlighetens namn spelar det ingen roll men för oss som gick på mellanstadiet på den tiden var det kul att höra om att flickidolen fått smaka på en riktig köttpåle. Det ryktet användes flitigt för att få tjejerna att dissa NKOTB och ägna sig mer åt oss.

Det funkade så där...
Citera
2006-07-23, 19:51
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Såja, nu ska vi inte bli upprörd. Du har säkert rätt om du så säkert säger att det var blandade kön förr på Beckomberga. Att Palme (f.d. statsministern) skulle varit där på elchocker tar jag med en nypa salt tills någon kommer med något mer lättsmält.

Print the legend, not the fact.

- F.G
Citera
2006-07-23, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axet
ok, då tar vi det en gång för alla:
Palme var där för att besöka sin gamla mamma som låg och dog på Beckomberga.
Inget annat.
Han var inte narkoman heller så slipper vi det gamla ryktet också.
Inte heller spionerade han för ryssarna.
Punkt.

Märkligt att det gamla palme-hatet fortfarande lever, 20 år efter hans bortgång.

TACK!!! *kram*
Citera
2006-07-23, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Print the legend, not the fact.

- F.G

Follow your intution, listend to the soul.
- Catami
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in