2023-03-17, 14:33
Medlem
Till er seriösa byggare, hur ofta och hur mycket alkohol dricker ni, om något?
Citera
2023-03-17, 15:15
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
1gg vecka, ibland mer ibland mindre, beror på hur många kvinnor som skall lägras/läggas och hur mycket tid man har till detta.
Citera
2023-03-17, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
1gg vecka, ibland mer ibland mindre, beror på hur många kvinnor som skall lägras/läggas och hur mycket tid man har till detta.
Rör det sig om en öl eller ett helrör????
Citera
2023-03-17, 15:26
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Rör det sig om en öl eller ett helrör????
2-3 öl alt 1-2 glas vin, plus 1-2 shots. Många kommer fram och vill bjuda mig på drinkar och jag är en schysst person och har i allmänhet svårt att tacka nej när andra bjuder på sprit eller bjuder ut dig själva. Börjar få svårt att hinna med att träna av den anledningen.
Citera
2023-03-17, 15:43
Medlem
cacas avatar
Sen jag började brygga öl brukar det bli någon öl per dag, tidigare vart det vin till maten dagligen då man bunkra på Europa resor, men har mer fasats ut mot en kall öl istället.
Citera
2023-03-17, 16:03
Medlem
Höll på med det för några år sedan men tröttnade och tur vart väl det. Det blev någon öl flera kvällar i veckan
Citera
2023-03-17, 16:58
Medlem
Dricker 1-2 gånger i veckan. Fredagar och lördagar blir det mer än bara någon öl. Har gjort det sedan jag var gammal nog att komma in på klubbarna. Sköter man kosten och träningen i övrigt så spelar det ingen större roll.
Citera
2023-03-17, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kandalaki
Dricker 1-2 gånger i veckan. Fredagar och lördagar blir det mer än bara någon öl. Har gjort det sedan jag var gammal nog att komma in på klubbarna. Sköter man kosten och träningen i övrigt så spelar det ingen större roll.
Det låter lite mycket du förlorar nog en hel del gains på det, tror du inte det?
Citera
2023-03-17, 17:24
Medlem
Väldigt sällan att jag verkligen ''dricker'', räknar inte riktigt 1 omgång att dricka till maten när man är ute och äter eller tar någon lättare öl framför någon film.
Citera
2023-03-17, 17:39
Medlem
Vilseledande rubrik. Efter att precis ha svept ett glas vaniljdryck tänkte jag säga varje dag. Blir ju lite kaffe och te också.
Citera
2023-03-17, 17:40
Medlem
asdhundrafogs avatar
Citat:

Cirka två till fyra gånger per år. Kanske någon fest på sommaren, nyår, halloween och valborg.
Citera
2023-03-17, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gedaj
Vilseledande rubrik. Efter att precis ha svept ett glas vaniljdryck tänkte jag säga varje dag. Blir ju lite kaffe och te också.
Haha förlåt jag ville inte vara övertydlig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in