2023-03-16, 20:36
Medlem
SameOldStorys avatar
Hej,

Uppdaterade Mercedes me-appen förut och av nån anledning har möjligheten att sätta på värmaren genom mobilen försvunnit. Jag har avinstallerat appen och installerat men icke, den knappen är borta.

Nån annan det hänt för också? Och kom ni fram till en lösning?

Tack!
Citera
2023-03-16, 20:56
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SameOldStory
Hej,

Uppdaterade Mercedes me-appen förut och av nån anledning har möjligheten att sätta på värmaren genom mobilen försvunnit. Jag har avinstallerat appen och installerat men icke, den knappen är borta.

Nån annan det hänt för också? Och kom ni fram till en lösning?

Tack!
Vill minnas att den funktionen togs bort någon gång förra året. Läste en del besvikna kommentarer på något bilforum då.
Citera
2023-03-16, 21:14
Medlem
irrljuss avatar
Jag är rätt säker på att den fortfarande finns kvar, min mor har i alla fall inte kommit och klagat på det till mig. Eller så har vi bara missat den uppdateringen och lever vidare glada och omedvetna.

Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Vill minnas att den funktionen togs bort någon gång förra året. Läste en del besvikna kommentarer på något bilforum då.
Citera
2023-03-16, 22:09
Medlem
trosfuktarns avatar
Jag satte på värmaren senast i Söndags via appen, så inte borttagen.
Citera
2023-03-16, 22:23
Medlem
Citat:

Förklimatisering kallas det i appen ifråga, har den framför mig. Fungerar klanderfritt.
Citera
2023-03-16, 23:29
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:

Det funkade imorse så det är den nya uppdateringen som strular...

Citat:
Ursprungligen postat av trosfuktarn
Jag satte på värmaren senast i Söndags via appen, så inte borttagen.

Uppdatera inte appen. Ett tips!
Citera
2023-03-17, 09:40
Medlem
Citat:

Varför skulle man ta bort en så funktion? Det är väl det primära usecaset för sen sån app? Resten är ju mest bonus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in