• 1
  • 2
2023-03-16, 17:51
Medlem
ZugMaskins avatar
Har nått jävla malware program som poppar upp konstant och stör mig som fan. Den säger att lordanavid2.com försöker komma in och ut i min dator.

Hittar ingen info alls om detta och vad det är.

Nån som har koll?
Citera
2023-03-16, 17:58
Medlem
Då du är för svart för att skriva vilket OS du har och vilken webbläsare du har är det ju närmast omöjligt att hjälpa dig.
Citera
2023-03-16, 18:01
Medlem
TheJackets avatar
https://webparanoid.com/en/check-web...ordanavid2.com

Lite info
Citera
2023-03-16, 18:26
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuseisretarded
Då du är för svart för att skriva vilket OS du har och vilken webbläsare du har är det ju närmast omöjligt att hjälpa dig.

Vad är det med dig?

Svart?

Jag använder Chrome, duckduckgogo, TOR.

Det verkar mest poppa upp när jag är på youtube via chrome.
Citera
2023-03-16, 18:28
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
https://webparanoid.com/en/check-web...ordanavid2.com

Lite info

Jo, det var den enda jag hittade. Men den säger mig inte så mycket.
Citera
2023-03-16, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Vad är det med dig?

Svart?

Jag använder Chrome, duckduckgogo, TOR.

Det verkar mest poppa upp när jag är på youtube via chrome.
Antagligen har du godkänt aviseringar på en sida. Kolla vilka sidor du gett rätt att skicka dig aviseringar på.
Citera
2023-03-27, 12:49
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Antagligen har du godkänt aviseringar på en sida. Kolla vilka sidor du gett rätt att skicka dig aviseringar på.
Ja eller bara ominstallera hela skiten. Verkar ha slunkit in lite vad som helst när jag började med svarta nätet.
Citera
2023-03-27, 12:52
Medlem
Citat:
Jag har råkat ändra en inställning jag inte orkar hitta så nu tänker jag installera om hela mobilen
Ja eller sluta krångla så in i helvete och bara ta bort aviseringarna från webbläsaren...?
Citera
2023-03-27, 14:46
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ja eller sluta krångla så in i helvete och bara ta bort aviseringarna från webbläsaren...?
De e ett jävla virus skydd som säger att skiten vill ut och in ur min dator. Nå jävla skit som Microsoft rekommenderade. Har aldrig varit på webbplatsen och det höll ju på så där nör jag kollade YT. Intressant att ingen vet vad denna adress hör till.
Citera
2023-03-27, 14:49
Medlem
Citat:
De e ett jävla virus skydd som säger att skiten vill ut och in ur min dator. Nå jävla skit som Microsoft rekommenderade. Har aldrig varit på webbplatsen och det höll ju på så där nör jag kollade YT. Intressant att ingen vet vad denna adress hör till.
Ditt "virus skydd" (särskrivet såklart) ljuger ju såklart. Gå in i jävla inställningarna på webbläsaren och stäng av aviseringarna
Citera
2023-03-27, 14:52
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ditt "virus skydd" (särskrivet såklart) ljuger ju såklart. Gå in i jävla inställningarna på webbläsaren och stäng av aviseringarna
Du måste anmärka på särskrivning. Patetiskt. Jag vill veta EXAKT vad denna adress gör, varför den vill kommunicera in och ut. Det är DET som är den stora frågan.
Citera
2023-03-27, 15:07
Medlem
Citat:
Du måste anmärka på särskrivning. Patetiskt. Jag vill veta EXAKT vad denna adress gör, varför den vill kommunicera in och ut. Det är DET som är den stora frågan.
Det är ju för att du godkänt meddelanden från en sida, det är en funktion i webbläsare. Du har redan fått detta förklarat för dig i tråden av mig, är du efterbliven?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in