2023-03-18, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Jag tycker som sagt du ska läsa boken... Vi har aldrig varit i större risk för att avfyra nukes som under Trump. Ta det inte från mig, läs boken, den får du svårare att avfärda.

Trodde du på "Russian Collusion" också?
Citera
2023-03-18, 12:05
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Så du är en rasist och förmodligen en sketen liten nazist, det är därför ni stöttar Ukraina, för att ni är nazister. Bra, då vet vi

Historien kommer döma nazisverige precis som de gjorde med nazityskland, och Ryssland kommer än en gång gå segrande ur detta.

Och?

Ryssen kommer försvinna denna gång. Uncle Sam är på våran sida.
Citera
2023-03-18, 12:08
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Ryssland? Detta zigenska tattarland kommer inte kunna göra USA skada.
Ryssen är desperat, men som vanligt faller zigenaren i sitt jävla egna tiggarhål - Moskva.

Din text handlar bara om dina känslor. Inget relevant för realiteten.
Citera
2023-03-18, 12:09
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Med Rysslands fjuttiga armé så verkar dom mer kaxig än en babbe kl 23:30 på McDonalds som vill slåss.

USA däremot verkar vara så jävla snäll mot Ryssland. Jag blir lite trött på att USA ska ständigt behandla Ryssland med respekt och vänlighet samt rättvisa. Så fungerar inte Ryssland. Ryssland ska behandlas illa, ej respekteras och ska alltid känna att dom har bara skyldigheter.

Då är frågan. Varför är USA så ständigt snälla mot Ryssland?
Hade USA velat, så hade dom slagit ut Ryssland direkt så varje Ryss hade varit bränd till aska, gasad ihjäl av godkänd senapsgas, eller uppbränd av godkänd napalm och hela väst hade stött detta med flera kemvapen och det hade funnits noll chans för Ryssland att ens överleva ett andetag.

Så varför är USA och väst så snälla mot Ryssland?
Jag börjar bli less nu, och vill att USA ska drämma till Ryssland rejält så dom ej vågar ens titta på USA. Jag vet hur den Ryska psykologin fungerar: Ge dig på andra så dom inte för chansen att ge sig på dig, men ge dig inte på folk som är starkare än dig, bara svagare än dig.

Lite som under WW2. USA ville inte bli indragen i konflikter i Europa. Det var först när Japan attackerade USA som opinionen svängde.
Citera
2023-03-18, 12:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Din text handlar bara om dina känslor. Inget relevant för realiteten.

Och?

Vem fan tror Ryssland att dom är? Det är en lerig håla med fyllon i.
Citera
2023-03-18, 12:11
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Lite som under WW2. USA ville inte bli indragen i konflikter i Europa. Det var först när Japan attackerade USA som opinionen svängde.

Nu attackerade Ryssland Amerikanska drönare, och gläds over detta.

Snart attackerar Ryssland USA flottan. Då blir det inget kvar av Moskva.
Citera
2023-03-18, 12:11
Medlem
Citat:
Och?

Ryssen kommer försvinna denna gång. Uncle Sam är på våran sida.

Och? Att du är en rasist och nazist? Det är en ganska big deal anser jag. Knappast något som de övriga slaviska nationerna skulle stå bakom. Det så här ni låter som vill "krossa" Ryssland, precis som nassarna på 30-talet. Med andra ord är det Sverige som behöver förgöras. Bra, då vet jag.
Citera
2023-03-18, 12:13
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Och? Att du är en rasist och nazist? Det är en ganska big deal anser jag. Knappast något som de övriga slaviska nationerna skulle stå bakom. Det så här ni låter som vill "krossa" Ryssland, precis som nassarna på 30-talet. Med andra ord är det Sverige som behöver förgöras. Bra, då vet jag.

Varför?

Det är ju Ryssland som bråkar. Vad har detta med Sverige att göra?

Pro-Ryssar ska straffas hårt och offentligt.
Citera
2023-03-18, 12:14
Medlem
Citat:
Varför?

Det är ju Ryssland som bråkar. Vad har detta med Sverige att göra?

Pro-Ryssar ska straffas hårt och offentligt.

Så du menar att uppenbar rasism plötsligt ska accepteras? Kallar Ryssar för zigenare och undermänniskor. Du är ju nazisten och det är alltid nazisterna som ska förgöras. Nazister ska straffas hårt. Ni ska alla hängas när detta är över.
Citera
2023-03-18, 12:17
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Så du menar att uppenbar rasism plötsligt ska accepteras? Kallar Ryssar för zigenare och undermänniskor. Du är ju nazisten och det är alltid nazisterna som ska förgöras. Nazister ska straffas hårt. Ni ska alla hängas när detta är över.

Buhu..rasism...

Nej. Ryssen ska bort från Ukraina. Satans ryss-sopor.

Ryssen ska hängas. Varje Rysk soldat, under NATO-flaggan.
Citera
2023-03-18, 12:19
Medlem
Citat:
Buhu..rasism...

Nej. Ryssen ska bort från Ukraina. Satans ryss-sopor.

Ryssen ska hängas. Varje Rysk soldat, under NATO-flaggan.

Med din retorik som hämtad från 30-talet kan jag verkligen se varför Ryssland agerar som de gör, särskilt som svenska nazister öppet tränades i Ukraina innan kriget och togs emot med öppna armar. Helt och hållet förstår jag om Ryssland upplever att de måste förgöra även Sverige i framtiden. Det är ju helt givet.

De korrupta svinen i USA flyttar dessutom fram positionerna hela tiden, vad ska Ryssland göra, stå och se på? Hahaha idiot.

Sverige gapar och kaxar sig så jävla mycket men klarar knappt av att elräkningen höjs eller har råd att köpa smör. Ni kommer grina så jävla hårt när ni får kuk av Ryssland och sådana som du kommer hänga från lyktstolparna.

För övrigt är finnarna ett jävla efterblivet untermenschen som även Sverige ser ner på. Ni är det riktiga zigenarfolket.

Buhu rasism
Citera
2023-03-18, 12:25
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Med din retorik som hämtad från 30-talet kan jag verkligen se varför Ryssland agerar som de gör, särskilt som svenska nazister öppet tränades i Ukraina innan kriget och togs emot med öppna armar. Helt och hållet förstår jag om Ryssland upplever att de måste förgöra även Sverige i framtiden. Det är ju helt givet.

Och? Ryssland är ett sämre land än Sverige.

Citat:
De korrupta svinen i USA flyttar dessutom fram positionerna hela tiden, vad ska Ryssland göra, stå och se på? Hahaha idiot.
´

Dom ska stå och se på och acceptera att Ukraina blir en del av NATO.

Citat:
Sverige gapar och kaxar sig så jävla mycket men klarar knappt av att elräkningen höjs eller har råd att köpa smör. Ni kommer grina så jävla hårt när ni får kuk av Ryssland och sådana som du kommer hänga från lyktstolparna.

Ryssar kan inte simma. Dumskalle. Dom kan knappt ta sig över en å. Hhahahah. Efterblivna ryssjävel. Åk till Sibirien. Jorden behöver inte dig.

Citat:
För övrigt är finnarna ett jävla efterblivet untermenschen som även Sverige ser ner på. Ni är det riktiga zigenarfolket.

Nu blev du vänsterrasse. Hur känns det att vara vänster?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in