Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-09-02, 23:06
  #13
Medlem
-Andreas-s avatar
Update;
Fick en edible/muffin av hon som ordnade med 'Tangerine Dreams' strainen till mig o åt den efter kvällsmaten.
Tror knappt jag upplevt sådan skonsam men ändå effektiv belindring av smärta/spänningar o rörlighet i kroppen ens jämfört med de starkaste värktabletter jag har vid behov. Svårt att smälta in detta, men det liksom bara funkar i o för sig självt, utan att bli trög/ilsk som av värktabletterna
Citera
2023-09-03, 12:21
  #14
Medlem
Ja det är verkligen en helt annan men väldigt trevlig effekt man får om man äter plantan.
Jag har själv stor smärtproblematik och jag gillar att baka, mycket smidigt att ha med sig och man får en jämn smärtlindring över lång tid. Samt slipper mycket biverkningar/beroende av vita tabletter från läkaren.

Jag tror att strains som har högre halter av Myrcene , Caryophyllene, Humulene, Pinene är speciellt bra mot inflammation i kroppen.
Och tex så funkar Blue Dream auto alldeles utmärkt att odla ute i den svenska skogen.
Lycka till framåt..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback