Citat:
Ursprungligen postat av
8978wxu642
Vadå mystiskt, han har krökat kroppen till total utmattning. Hans värden är troligtvis åt helvete och har varit länge.
De enda jag hört talas om som däckar är ju de som krökat hårt och sätter sig/lägger sig ner och somnar. Men DP verkar ju snarare rasa ihop stående. Det har jag aldrig sett eller hört talas om. Nu nämnde någon i tråden att han har diabetes och då klarnar ju bilden. De som har diabetes eller epilepsi kan ju rasa ihop om de dricker för mycket alkohol som innehåller en jävla massa socker. Pang bom i backen bara.
Men inflammationen i bukspottkörteln verkar ju inte bra alls. Kan ju leda till döden. Han verkar inte alls ha fysiken för att kröka så där hårt. Trist att trilla av pinn när man endast är runt 35 år.
Ni som känner honom, hur resonerar han kring sitt missbruk? Förnekar han eller börjar han komma till insikt?