Finns en sida som heter ladies.de och rotlichtmodelle.
Ät man ute efter thai så Finns en bordell med bara thaitjejer. Den ligger på Arensfeller Chausee 162.
Kolla även thaipalast.
Sen finns ju även Anni Porsche som kör all inclusive flatrate.
Jag har aldrig varit på FKK, men det känns som turistfällor
Finns en sida som heter ladies.de och rotlichtmodelle.
Ät man ute efter thai så Finns en bordell med bara thaitjejer. Den ligger på Arensfeller Chausee 162.
Kolla även thaipalast.
Sen finns ju även Anni Porsche som kör all inclusive flatrate.
Jag har aldrig varit på FKK, men det känns som turistfällor
Adressen är Αrendsfelder Chaussee 162 om man ska vara noga. :-)
Berlinintim.de är en bra sajt att utgå från. Den är kanske inte så tung på just thai.
Någon som varit på Anni Porche och kan rekommendera det?
Tycker man om småfeta och feta 40+ kärringar så är det himmelriket, då kan knulla tills kuken trillar av. Det är i princip ingen gruppsex där vilket medför att så fort någon attraktiv kvinna dyker upp så är det 1 eller 2 lyckliga män av typ 20 som får knulla och de övriga får titta på. Det är inte som det var hos Erlebniswohnung där det dök upp fräscha tjejer emellanåt som körde spit-roast och kunde beta av 7-8 killar på en kvart.
Tycker man om småfeta och feta 40+ kärringar så är det himmelriket, då kan knulla tills kuken trillar av. Det är i princip ingen gruppsex där vilket medför att så fort någon attraktiv kvinna dyker upp så är det 1 eller 2 lyckliga män av typ 20 som får knulla och de övriga får titta på. Det är inte som det var hos Erlebniswohnung där det dök upp fräscha tjejer emellanåt som körde spit-roast och kunde beta av 7-8 killar på en kvart.
Ha ha! Ok. Låter inget vidare. Misstänkte det när jag kollade hemsidan. 😊 Kollat in Paris No 5 och Angelhands. Verkar grymt fint!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!