Citat:
Ursprungligen postat av
Fikabordsrasisten
Vad anser den tysta majoriteten om detta?
Det finns ingen tyst majoritet i Malmö, tvärtom, de flesta malmöbor är inte sverigedemokrater och/eller högerextremister, du skulle ha sagt:
vad anser den tysta och bittra minoriteten om detta?
Tänk så fel det kan gå, en förvirrad högextremist försöker förminska Mangs våldsdåd utifrån fel premisser, säger det något om den tysta minoriteten?
Citat:
Ursprungligen postat av
HeltNormal
Jag vill inte betala för den här skiten, inte heller rosa enhörningar och regnbågsfärgade parkbänkar.
Eftersom jag råkar bo i rövhålet Malmö, så har jag dock inget val. Men jag letar naturligtvis efter andra ställen där Hbtq fittfeministerna är i minoritet.
Önska mig lycka till!
Tror du Sjöbo eller Perstorp vill ha dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
BoulevardAlruna
Fy F*N vad onödigt. Här i Malmö är rasismen fortsatt stor men inte från några rakade huven med gröna bomberjackor utan från araber och Mena. Och tiggare som spottar efter svarta personer. Men det är väl i vanlig ordning vi vita som är bovarna och som ska tuktas och tillbedja detta monument, fy faaaan!
Av dina rader att döma behövs ett monument som påminner om högerextremismen, vi får inte glömma bort era övergrepp mot mänskligheten!
Citat:
Ursprungligen postat av
Tompa81
En babbe som rånar ett svenskt barn, muslimer som halshugger knästående svenskar, svinrika kulturmarxister som hälsar på babbar med ena handen och håller en massa svenskar i koppel i den andra, politiker som ger nycklar till lyxflyktingar medan svenskar ligger som uteliggare utanför, journalister som håller för ögonen när babbar våldtar och knivhugger svenskar, rika kändisar som i sina vita villa kvarter hånar svenska arbetare för att de inte vill bo tillsammans med äckliga kriminella babbar.
Listan på förslag kan göras lång.
Ännu ett exempel på monumentets relevans, det finns fortfarande extremister som lägger sin samhällssyn på konspirationer av typen
folkmordet, folkombytet, personer som dömer ut hela folkgrupper, själva H ler i sin grav.