• 2
  • 3
2023-03-17, 17:36
Medlem
Är väl en fantasi för många.
Jobbade på en turistort i medelhavet i början på 90-talet då jag var i yngre 20-års åldern. Var ganska många damer i 40-års åldern som efter ett par drinkar började flörta hej vilt. Vissa såag väldigt bra ut också. Detta var ju innan "milf" fenomenet hade börjat, men fantasierna var väl desamma men med annat namn.
Den största ålderskillnaden för mig ligger runt 30, då var jag 25 och hon ca 55.

Har nog inte ändrats särskilt mycket på 30 år förutom att det kanske inte är lika tabu (för damerna) idag som då.
Citera
2023-03-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Jag känner en kvinna från mitt förra jobb som är SUPERSEXIG och kul fast hon närmar sig 75.
Har aldrig haft ihop det med henne trots vi känt varandra i många år nu.
Alltid glad, skrattande och med DEN blicken i de klarblå ögonen.
Nu har hennes man och min kvinna båda kilat vidare.
På senaste 'jobbträffen' tog vi farväl med en kram. Så gav hon mig en puss på munnen och skrattade.
Jag tyckte -:"Va, ingen tunga?" och hon skrattade och log än mer än innan.

Funderar på om jag ska åka hem till henne och se om vi kan få den där stunden tillsammans vi funderat på en 30+ år.

/VV
Fantastisk hur vissa håller sig attraktiva och sexiga långt upp i ålder. Jag vet av en som strax fyller 80, ser mera ut som 60. Härlig sensuell utstråling, snyggt sminkad och klär sig sexigt. Hennes tindrande ögon strålar av kättja och lust.
Jag skulle inte tvivla en sekund om jag fikk chansen att sätta på henne.
Citera
2023-03-18, 20:58
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Funderar på om jag ska åka hem till henne och se om vi kan få den där stunden tillsammans vi funderat på en 30+ år. /VV
Kör! Det kan bli ett av dina allra bästa minnen.
Citera
2023-03-19, 15:09
Medlem
Ja, när jag var runt 25 så låg jag med en chefs sekreterare på hans skrivbord. Hon var kanske 40-45. Riktigt härlig känsla.
Citera
2023-03-19, 15:54
Medlem
Hände mig en gång på ett jobb. Jag var väl 25 och hon 40. Jag utförde arbete hemma hos henne så hon hade mitt nummer. Hon messade att hon var nyduschad nyrakad och stod redo på alla fyra i sängen. Dörren var upplåst och bara kliva på. Jag stövlade in där och gick till sovrummet. Mycket riktigt så stod hon där på alla fyra med röven i vädret. Så det blev inte mycket jobb, den dagen.
Riktigt bra kropp hade hon. Det bör man ha, om man ska bjuda in på det där viset..
Citera
2023-03-24, 05:06
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Jag chattade i helgen med en kvinna som var runt 58 år som berättade att hon och övriga sk tanter +50 är hade sex med en it-kille med 20 cm stor kuk och denna arbetsplats var på en myndighet.

Jag vet inte vad jag skall tro men chattade med kvinnan som sökte efter yngre män och skrev helt öppet vad hon gillade.

Min fråga blir då , har ni hört eller upplevt själv en kille i 20-års ålder som ligger med kvinnor som är 25-30 år äldre? I dag 2023 skulle det ha varit en kille född 2001 som ligger med kvinnor födda på 70-talet eller sent 60-tal.

Skulle gissa på att många batikhäxor gör det med afghaner dessvärre.

Jag var själv en "toyboy" åt en 15 år äldre kvinna I nästan 2 år jag var 20 hon 35, vi sågs inte regelbundet (hon var gift) men när vi gjorde det så var det knulla som gällde å jag gillade det. Hon kunde ringa mig då hennes man var på jobbresa å då var det bara att dra dit. Rida det kunde hon kan jag lova, jag vet inte om hennes man visste om mig å inte brydde jag mig heller jag fick ju knulla så jag klagade inte.
Citera
2023-03-24, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Seriöst, det är bara killar med riktigt dålig självkänsla som sätter på tanter när de är i tjugoårsåldern. De killar jag minns som sysslade med sånt, var de som hade något sorts begynnande sexmissbruk, där deras enda kick var att få så många personer av kvinnligt kön som möjligt i säng. De där halvt utstötta killarna, som upptäckt en sista väg att få bekräftelse och uppmärksamhet.

När en ung tjej blir kåt på läraren, så är det för att han har status. När en ung kille blir kåt på läraren, så är det för att han föreställer sig att hon är lättare att få i säng, än vad som är fallet med jämnåriga tjejer. Lågt hängande frukt. Påse på huvet, porrtidning på ryggen.

Nu är jag femtio själv, och knullar jämnåriga tanter med stor behållning. Det hade inte funkat för mig som ung. Det hade känts onaturligt, lågt och ganska creepy. Hängande bröst och begynnande rynkor var inte sexigt för mig då, utan bara störande och sorgligt.

Tror det var det som fick mig att ligga med ett par äldre kvinnor att de skall känna sig attraktiva och att blir "första gången" för dem. Det var drivkraften men generellt sätt har de äldre kvinnor som har varit med yngre innan en mer självsäkerhet. Där har rimjob varit en del av akten.
Citera
2023-03-24, 12:40
Medlem
MongoHasses avatar
När jag var i 20 årsåldern knullade jag några äldre kvinnliga arbetskamrater när det var julfest och när hela företaget hade något event. Den ena var 42 och en grym milf. Den andra vet jag faktiskt inte men ca 45 tror jag. I något högre ålder ca 26 blev det ytterligare en 40 åring. Mycket trevligt och lärorikt!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in