2023-03-13, 19:37
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Det finns väldigt få killar som vill ligga med en mumie.
Afghanerna gör det för att de måste, annars får de inte stanna.
Men en svensk kille måste vara bra vriden ifall denne vill penetrera någons mormor.

En fi..a är en fi..a, en 50-årig kan fortfarande vara helt OK. Ofta vet ägarinnan hur den ska användas också.
Citera
2023-03-13, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OveMalm
I ett mörkt serverrum är det inte så stor skillnad på tonårsfitta än 50-årings fitta. Äldre kvinnor har tendes att bli väldigt blöta vilket känns skönt mot kuken.
Just så är det, det kan jag intyga 100 % på.
Jag glömmer aldrig första gången jag fick uppleva detta som 24 åring med en kv. på 52. Sexig outfit, härligt sminkad och hetsande/triggande parfym. Helt not annat än unga tjejer, nästan porrigt tändande.Hon va sjöblöt, och det var helt ofattbart skönt.
För första gång fick jag spruta oskyddat i en fitta, och hon fick känna ung hård kuk för första gång på flera decenier. Gud vad helvillt det blev, hade till då aldrig upplevd en kvinna få så starka orgasmer. Och hur många vet jag inte, hon skrek och skakade hela tiden.

Och sedan dess har jag fastnat för äldre/mogna kvinnor, den äldsta var 35 år äldre (33/68).
Så själv om detta nu är snart 30 år sedan, glömmer jag det aldrig. The sex of my life !
Citera
2023-03-13, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Just så är det, det kan jag intyga 100 % på.
Jag glömmer aldrig första gången jag fick uppleva detta som 24 åring med en kv. på 52. Sexig outfit, härligt sminkad och hetsande/triggande parfym. Helt not annat än unga tjejer, nästan porrigt tändande.Hon va sjöblöt, och det var helt ofattbart skönt.
För första gång fick jag spruta oskyddat i en fitta, och hon fick känna ung hård kuk för första gång på flera decenier. Gud vad helvillt det blev, hade till då aldrig upplevd en kvinna få så starka orgasmer. Och hur många vet jag inte, hon skrek och skakade hela tiden.

Och sedan dess har jag fastnat för äldre/mogna kvinnor, den äldsta var 35 år äldre (33/68).
Så själv om detta nu är snart 30 år sedan, glömmer jag det aldrig. The sex of my life !

Var det på ett kontor? Skulle anta att rätt många kvinnor var inte rakade.
Citera
2023-03-13, 22:58
Medlem
Urinterapeuts avatar
Jag knullade mycket med äldre kärringar när jag var yngre. Nu när jag är äldre så dras jag mer till yngre kvinnor av någon anledning.
Citera
2023-03-13, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Var det på ett kontor? Skulle anta att rätt många kvinnor var inte rakade.
Nej intet med kontor eller jobb att göra, det är TS som skriver om. Hon var orakad, inte så många mogna kvinnor som rakade sig på den tiden.
Citera
2023-03-16, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Jag chattade i helgen med en kvinna som var runt 58 år som berättade att hon och övriga sk tanter +50 är hade sex med en it-kille med 20 cm stor kuk och denna arbetsplats var på en myndighet.

Jag vet inte vad jag skall tro men chattade med kvinnan som sökte efter yngre män och skrev helt öppet vad hon gillade.

Min fråga blir då , har ni hört eller upplevt själv en kille i 20-års ålder som ligger med kvinnor som är 25-30 år äldre? I dag 2023 skulle det ha varit en kille född 2001 som ligger med kvinnor födda på 70-talet eller sent 60-tal.

Skulle gissa på att många batikhäxor gör det med afghaner dessvärre.

Började ligga med äldre kvinnor när jag var 25, bästa valet jag gjort! Dem säger exakt hur de vill ha det och de kan verkligen ta emot hur mycket som helst. Första äldre var 44 år gammal och när jag var 27 så landade jag en 52åring som precis hade skiljt sig, där kan jag lova att det blev åka av många gånger!
Citera
2023-03-16, 22:31
1. Don't stick your dick in crazy
2. Skit inte där du äter

Vad är det som är så förbannat svårt att förstå med dessa 2 livsregler?
Citera
2023-03-17, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
1. Don't stick your dick in crazy
2. Skit inte där du äter

Vad är det som är så förbannat svårt att förstå med dessa 2 livsregler?
När dicken tar över gäller ingen regel i världen längre. 😎
Citera
2023-03-17, 12:48
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Seriöst, det är bara killar med riktigt dålig självkänsla som sätter på tanter när de är i tjugoårsåldern. De killar jag minns som sysslade med sånt, var de som hade något sorts begynnande sexmissbruk, där deras enda kick var att få så många personer av kvinnligt kön som möjligt i säng. De där halvt utstötta killarna, som upptäckt en sista väg att få bekräftelse och uppmärksamhet.

När en ung tjej blir kåt på läraren, så är det för att han har status. När en ung kille blir kåt på läraren, så är det för att han föreställer sig att hon är lättare att få i säng, än vad som är fallet med jämnåriga tjejer. Lågt hängande frukt. Påse på huvet, porrtidning på ryggen.

Nu är jag femtio själv, och knullar jämnåriga tanter med stor behållning. Det hade inte funkat för mig som ung. Det hade känts onaturligt, lågt och ganska creepy. Hängande bröst och begynnande rynkor var inte sexigt för mig då, utan bara störande och sorgligt.
Citera
2023-03-17, 13:23
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Seriöst, det är bara killar med riktigt dålig självkänsla som sätter på tanter när de är i tjugoårsåldern. De killar jag minns som sysslade med sånt, var de som hade något sorts begynnande sexmissbruk, där deras enda kick var att få så många personer av kvinnligt kön som möjligt i säng. De där halvt utstötta killarna, som upptäckt en sista väg att få bekräftelse och uppmärksamhet.

När en ung tjej blir kåt på läraren, så är det för att han har status. När en ung kille blir kåt på läraren, så är det för att han föreställer sig att hon är lättare att få i säng, än vad som är fallet med jämnåriga tjejer. Lågt hängande frukt. Påse på huvet, porrtidning på ryggen.

Nu är jag femtio själv, och knullar jämnåriga tanter med stor behållning. Det hade inte funkat för mig som ung. Det hade känts onaturligt, lågt och ganska creepy. Hängande bröst och begynnande rynkor var inte sexigt för mig då, utan bara störande och sorgligt.

Jag känner en kvinna från mitt förra jobb som är SUPERSEXIG och kul fast hon närmar sig 75.
Har aldrig haft ihop det med henne trots vi känt varandra i många år nu.
Alltid glad, skrattande och med DEN blicken i de klarblå ögonen.
Nu har hennes man och min kvinna båda kilat vidare.
På senaste 'jobbträffen' tog vi farväl med en kram. Så gav hon mig en puss på munnen och skrattade.
Jag tyckte -:"Va, ingen tunga?" och hon skrattade och log än mer än innan.

Funderar på om jag ska åka hem till henne och se om vi kan få den där stunden tillsammans vi funderat på en 30+ år.

/VV
Citera
2023-03-17, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viruset88
Började ligga med äldre kvinnor när jag var 25, bästa valet jag gjort! Dem säger exakt hur de vill ha det och de kan verkligen ta emot hur mycket som helst. Första äldre var 44 år gammal och när jag var 27 så landade jag en 52åring som precis hade skiljt sig, där kan jag lova att det blev åka av många gånger!
Kör på, bra så ortoligt gajet skönt. Böjade själv med en ytlig komps mamma (52), när jag var 24.
Citera
2023-03-17, 17:27
Medlem
20 "något" åringar är ofta porrskadade snorungar som har vuxit upp med handen runt kuken framför datorn. Då är man nog ganska förvirrad i sitt känsloliv och har en rejält skruvad syn på sex och samlevnad efter ett tag. För den äldre motparten i ett sådant scenario är i majoriteten av fallen ett depraverat, skadat och hopplöst fall som ingen annan vill ha. Antagligen så har hon hängt på dejtingsidor av div. olika slag i minst 10-15 år. Usch. Men visst, var och en gör som han eller hon vill.
Senast redigerad av Centurion77 2023-03-17 kl. 17:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in