2006-07-23, 02:02
Medlem
Eelss avatar
Av ren nyfikenhet nu.
Jag satt och småfunderade.

Det finns ju diverse benso som rektallösning.
Någon har säkert någongång injecerat det HELT fel väg i ren desperation.

Nu är då frågan, vad fan händer?
Mår man illa, får man brutala kramper och sen avlider eller sprängs blodådrerna eller.. ja, vad händer?
Citera
2006-07-23, 04:14
Medlem
CpGurrAs avatar
Går att ta dem flesta medel genom IV men jag själv tycker det inte är någon direkt hitt at ta benzo IV för det ger inte någon kick och sedan så blir man "benzo varm" vilket inte är så juvligt och sedan så känns det mera som effekten kommer dagen efter då man knappt orkar röra sig.
Citera
2006-07-24, 21:03
Medlem
Eelss avatar
Fast det var ju inte det jag undrade..
Citera
2006-07-24, 21:21
Medlem
Jahs avatar
Slanga upp skiten i röven gör man dagligen inne på donkan.
Citera
2006-07-24, 22:20
Medlem
Klart man kan ta det i armen..allt du kan äta kan du filtrera och skjuta i dig..inklusive hash..sprit går inte för man behöver så stor dos plus att det bränner nått fruktansvärt..fick i mig 2ml utspätt men kände nada..måste få i sig lika mycket som man hade behövt att dricka typ..

Kommer nog bli kraftiga reaktioner på det där men jag har gjort det mesta kan jag säga och allt går bara man vill och inte är rädd för nått, speciellt inte sin hälsa..
Citera
2006-07-25, 01:33
Medlem
Eelss avatar
Nu snackar vi om rektallösning.(sånt som man kör upp i röven för vissa som har svårt att fatta.) Men, okej.
Så det bränner lite bara?

Jag menar det måste ju finnas något speciellt i reklallösningen som gör att man inte ska injecera det. Det står ju t o m på förpackningarna "EJ för injection".

Detta är bara en dum fråga, jag vill inte försöka själv. o.O
Citera
2006-07-25, 01:40
Medlem
Spider Mikes avatar
Rektallösning funkar ju bra som det är ingen mening att injicera det..
Citera
2006-07-25, 07:34
Medlem
verklighetsfobis avatar
det bränner inte när man kör det rektalt.. däremot efter några insprut så känns det lite.. men inte värre än att kanske spräcka röven lite.
hm.. hoppas det blev rätt nu..

sen så är det skönt att låta venerna vila lite.. mina är dessutom inte så ytliga och jag orkar inte sitta och sticka sönder mig.. då får rumpan en dos istället

men kom ihåg; man är inte gej om man bara sätter på.
Citera
2006-07-25, 16:48
Medlem
Eelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verklighetsfobi
det bränner inte när man kör det rektalt.. däremot efter några insprut så känns det lite.. men inte värre än att kanske spräcka röven lite.
hm.. hoppas det blev rätt nu..

sen så är det skönt att låta venerna vila lite.. mina är dessutom inte så ytliga och jag orkar inte sitta och sticka sönder mig.. då får rumpan en dos istället

men kom ihåg; man är inte gej om man bara sätter på.

Mjaha, och fortfarande. Jag tänker inte pröva, det var bara en dum fråga jag kom på.

Dessutom är jag inte rädd för att vara gej då jag är av det ickemanliga könet. ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in